• Snövit80

Ska på konsultation ang bröstförstoring på måndag:)

Ska på konsultation ang bröstförstoring på måndag!:) börjar bli lite närvös..:S..Är det nån som förstorat brösten som vill dela med sig av sin erfarenhet?
    Hur går en konsultation till?
    Några speciella frågor jag ska tänka på att fråga?
    Om jag bestämmer mig för att operera, hur känns det efteråt? Hur ont kommer jag ha efteråt?Hur länge efteråt kommer det att göra ont?
    Ang bröstcancer, är det svårare att upptäcka det om man har implantat? Får man göra mammografi innan operationen?
    Kommer det att kännas, om man tar på brösten, att det är implantat?
    Ska till Plastik kirurgen, leif Gylbert på konsultation, nån som har erfarenhet av honom?
    Väldigt tacksam om nån kunde dela med sig ev sin erfarenhet!!

• Svar på tråden Ska på konsultation ang bröstförstoring på måndag:)
  • Anonym

Hej. Jag har också varit på konsultation hos honom

• Anonym

Hej. Jag har också varit på konsultation hos honom

• Snövit80

Hur var det?? Kändes det ok?? Vad sa han??

• Anonym

Oj nu gick det lite fort.

En konsultation går till så att dom mäter och kollar. Tar några kort. Och sen får du kolla och känna på olika typer av inplantat.
    Jag fick även låna med mig hem "proteser" För att känna om det var rätt stl jag ville ha.

Han är kanon och super trevlig

• Snövit80

Åh, vad skönt att höra..har långt att åka så det käns skönt att höra att han är trevlig:)
    Ska du operera dig? Vet du hur lång väntetid han har?

• Anonym

Jag var där i okt förra året. På konsultation och kunde få operera mig 2 veckor efter det. Nu blev det aldrig någon operation för mig då jag fick en resa till thailand och jag skulle vara borta till januari. Jag var rädd att det ev skulle bli komplikationer när jag skulle vara utomlands. Men nu har jag bestämt mig för att göra den efterlängatande op. Och självklart kommer jag göra den hos Leif

• Snövit80

Har fortfarande inte bestämt mig, men det lutar nog till att jag vill operera mig. Har ammat två barn så mina bröst är inte vad som en gång varit:) Vill inte ha några jättebröst, bara fylla ut till det jag har haft.
    Vet du vad det kostar?

• Anonym

43,000:- Skulle jag få betala.

Jag vill också bara fylla ut.

Du skrev att du har en bit att åka. Hur hittade du leif lr blev du rekomenderad av någon?

• Snövit80

Jag har kollat mycket här på fl och det var nån som rekomenderade honom. Personen sa att han inte hade nån anmärkning på sig och att han var supertrevlig. Kollade oxå på aftonbladet, dom hade en artikel ang bröstförstoringar, priser och anmärkningar. Leif och Sophiahemmet har inte en enda anmärkning och var varken dyrast eller billigast.

• Snövit80

Han känns som rätt val. Hoppas man kan operera sig innan sommaren så man får känna sig fin!:)
    Vet du hur det funkar när man har en bit att åka, tänkte på efterkoll, ev stygntagning osv. Måste man göra det hos honom?

Svar på tråden Ska på konsultation ang bröstförstoring på måndag:)