Hur knyter man en scarf i håret
Det är ju jättesnyggt när man ser det på andra i olika varianter, men lyckas aldrig med det själv. Nån som har några bra tips? Bilder, webbsida? Hjälp!
Det är ju jättesnyggt när man ser det på andra i olika varianter, men lyckas aldrig med det själv. Nån som har några bra tips? Bilder, webbsida? Hjälp!
*puff*
Nu vet jag inte riktigt hur du tänkt att den ska vara knytt. Ska den vara som ett hårband? Täcka hela huvudet? Eller på något annat sätt?
Jag brukar knyta mina långa sjalar som ett hårband, och för att de inte ska glida brukar jag fästa dem med en hårnål eller hårklämma på varje sida. Bäst tycker jag om sjalar som inte är glatta eller glansiga.
Stod precis och funderade på det... jag skulle vilja veta hur man "knyter" en turban eller liknadnde.. som täcker håret alltså!
Vilket som, det spelar ingen roll. Tex om man knyter så att det mesta av håret inte syns, bara lite fram i pannan, eller som en mycket brett hårband på ett snyggt sätt... Jag klarar inte av det, och det slutar med att jag knyter en vanlig sjalett så jag ser ut som en påskgumma. Kan inte nån informera mig, please
H&M har i sin vårcollektion ett flertal olika hårband som man knyter på det sättet du menar TS. De är utformade som så att de ska vara lätt och knyta och sitta kvar/bra.