Hur klarar man av att gå skilda vägar när man har litet barn?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-07 14:44:13:
Skickade iväg av misstag!
Har en son på 8mån och förhållandet till min sambo är kaotiskt! Sonen var inte planerad men ack så välkommen och älskad!! Dock så var det nog en smärre chock för oss både då plusset kim. Vi växte in i situtionen och här är vi idag. Med världens underbaraste lilla kille. Problemet är bara att det förhållande vi har håller på att bryta ner mig totalt. Vi bråkar om allt och inget hela tiden. Jag tycker att jag drar det tunga lasset med sonen. Visst hjälps vi åt, men ändock tar jag det mesta. Även i hemmet!
Iaf så har jag senaste tiden börjat känna att jag verkligen inte vll leva såhär. Jag vill vara lycklig!! Å det är jag inte. Men jag vill göra allt för att detta ska funka. Dock så tycker sambon att våra problem inte är så stora och tycker att jag förstorar och överdramatiserar det hela. Har idag ställt ett ultimatum. Antingen ser vi till att få hjälp eller så får han flytta. Det tog tid innan han gick med på att göra ett försök hos familjerådgivningen. Det gör ont... Om vi nu skulle gå skilda vägar?! Hur orkar man och hur får man det att funka??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-07 14:44:50:
Oj vilket rörigt inlägg... hoppas nånförstår och orkar läsa. Behöver verkligen tips,råd och stöd!!!