• IngGa

Biljardbord?

Vi ska snart flytta och håller nu på att planera lite inför den nya lägenheten. Och sambon har fått tag på ett biljardbord. Men jag är inte alls sugen på att ha ett biljardbord i mitt vardagsrum. Skulle ni vilja ha det?

• Svar på tråden Biljardbord?
  • Simphony

Nja, kanske inte i varddagsrummet precis.. Men det skulle vara roligt med ett biljardbord.

• Elina87

beror ju helt på hur stort vardagsrummet är.

• SanniXx

Ja vill helt klart ha ett biljardbord den dagen ja flyttar till villa

= Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 =
  • mammatotoo

Vi har ett vardagsrum på 45 kvm och vi funderar på att köpa ett om det dyker upp till rätt pris och inte är FÖR FULT!
    Men men vi får se den dagen, då kanske jag inte vill längre och det måste vara fullstort, annars lessnar man ju på en gång!

Men helst skulle jag vilja ha ett hobbyrum med sådana prylar.

• IngGa

Men jag vill inte ha nått biljard bord. Tycker inte alls det är kul att spela. Hade så mycket hellre haft en mysig fåtölj med läshörna lr något sådant. Men han ger sig inte riktigt...Glad Får försöka mig på nån övertalningmetod!

• Sussie77

Jag skulle inte vela ha ett biljbardbord mitt i vardagsrummet..men å andra sidan skulle jag inte vela ha det över huvudtaget.

Det viktigaste är ju att ni själva blir nöjda, och om du inte kan ha det, kanske ni kan fixa ett separat rum till den.

Svar på tråden Biljardbord?