• jojo7

nån i samma sitts??

Hej! När jag var gravid i vecka 19 så blev jag oc min kille tillsammans.Det var inte hans barn jag hade i magen.Men han accepterade det.Nu är min son 5 månader och jag har varken eller har aldrig haft kontakt med hans biologiska pappa.Han vill inte ha kontakt med oss men min son får ju ändå en papparoll... Nu känner min kille att det inte är "hans barn", lite svårt att förklara. Men om det finns några killar som har varit eller är i samma sitts så kan ni väl skriva i han gästbok (toni tt).
    Hur känner ni mammor? Vad ska jag göra för att han ska känna som han gjorde förut?
    Han har varit med på nästan alla besök hos barnmorskan och han var med på förlossningen, klippte navelstängen och allt, snälla hjälp mig jag blir tokig..

• Svar på tråden nån i samma sitts??
  • ebben

Det är nog naturligt att han får en sån där tid! TROR jag.Har inte erfarenhet själv! Min man är pappa till mina 3 barn......
    MEN att det kommer tider då han känner så är säkert inte alls konstigt.
    Det ÄR ju inte hans biologiska barn,o det kommer det aldrig att bli!
    Även om han är en jättebra far.....Han kanske ska prata m en kurator bara ......eller så går det över själv.Han känner kanske att han VILL ha ett biologiskt barn.

• jojo7
    ebben skrev 2007-02-08 10:39:23 följande:
    Det är nog naturligt att han får en sån där tid! TROR jag.Har inte erfarenhet själv! Min man är pappa till mina 3 barn......MEN att det kommer tider då han känner så är säkert inte alls konstigt.Det ÄR ju inte hans biologiska barn,o det kommer det aldrig att bli!Även om han är en jättebra far.....Han kanske ska prata m en kurator bara ......eller så går det över själv.Han känner kanske att han VILL ha ett biologiskt barn.
    Jag har sagt att jag vill gå och prata med en kurator men det vill inte han. Han gillar inte att prata med främmande människor säger han. Vi försöker att skaffa en liten till nu..
  • ebben

aha....kanske är just i det läget då ni ska skaffa en till det där kom upp mer för honom!
    Blir säkert bra då du blir gravid o då ni går till BM.Då kan ni ju ta upp saken-Bm går att prata med om sånt!

Svar på tråden nån i samma sitts??