• Trillan76

Ont i brösten. Tecken på att förlossningen är nära? Är i v 39+3...

Har inga andra tecken på att det snart är dax. Men nu har jag jätteont i brösten och funderar på om det är ett tecken? Är det någon som känns likadant? Är i v 39+3 är vill att hon kommer ut nu!!!!

• Svar på tråden Ont i brösten. Tecken på att förlossningen är nära? Är i v 39+3...
  • Tovil

Nej jag vet inte men härom natten hade jag jämna o täta ganska kraftiga sammandragningar, i samband med dom så "rann" det ur brösten. Har småläckt lite sen v.20 men nu riktigt rann det????
    Det här är min tredje men verkar inte vara klokare för det. Har bf 15/2.

Inget svar på din fråga men men.
    Lycka till!

• minahjärtan

Hej!
    Jag vet faktiskt inte heller...
    Men jag hade också kraftiga sammandragningar regelbundet i ca 2 timmar härom natten (förvärkar) och efter det så har jag blivit mer öm i brösten, de har också blivit hårdare och en aning större Jag vet som sagt inte, men det kanske kan vara något, Vi får hoppas!!
    Jag är i vecka 38 (37+2)

• Vivs

Jag har precis gått in i v37 och har de senaste två dagarna fått jätteont i brösten... har också funderat på om det kan vara på G? Har haft en del sammandragningar också, framför allt på kvällarna. Tycker hon kan stanna inne en vecka till iaf men jag hoppas det är på gång för dig!

Svar på tråden Ont i brösten. Tecken på att förlossningen är nära? Är i v 39+3...