• den lilla tjejen

Är det bara jag som stör mig på folk som är slöa???

Allvarligt! Är det bara jag som stör mig på folk som är slöa???

Det känns som om jag är så ensam. Jag kanske är det?

Iallafall, jag stör mig på när folk:

*Är lata. Som bara sitter på arslet och inte lyfter ett finger bara för att de kan!

*Som säger att det är sååååå mycket att göra. När det inte finns NÅGOT att göra.

*Folk som inte fattar. Vuxna människor som efter 4:e gången fortfarande gör fel! Fasen, lär folk sig inte?

*Folk som säger saker de inte vet ett skit om. Kan inte folk kolla upp att det de säger stämmer???

*Folk som kör för fort själva och sen skriker högst om att det är fördjävligt när folk kör för fort!

Ja, sånt stör jag mig på och jag FATTAR inte hur vissa har kunnat få jobb, när de verkligen inte kan någonting?

• Svar på tråden Är det bara jag som stör mig på folk som är slöa???
  • Som snö

Skönt!
    Du har räddat min dag!
    Jag bara älskar när folk stör sig på mig!

Jag är stolt över att vara slö!

• wic gbg

Jag gillar inte heller folk som är slöa, jag kan bli galen bara av att se det!

Något som verkligen retar mig är när folk som har en vettig anställning skryter om hur de liksom lurar sin arbetsgivare och arbetar så lite som möjligt.

Stör mig på de som alltid sitter kvar vid bordet utan att hjälpa.

Stör mig på folk som säger att de har såååå mycket att göra och så är de typ sjukskrivna.

Jag kan göra min stör lista hur lång som helst.

• Korint

He he he, gött att höra att det finns fler som jag! själv känner jag mig som en blåslampa i slapparslen... fast jag vet att jag är jobbig, men jag får liksom klåda när folk bara sitter som om det växt ut rötter ur rumpan på dem.

Och det stör mig helt fantastiskt mycket när obildat folk som inte har en aning om hur man går tillväga för att renovera och göra diverse ombyggnader i sitt eget hus ifrågasätter min förmåga och kunskap om detta. Appropå att störa sig på folk som uttalar sig om saker de inte vet ett skit om...

• trötter22

att man orkar störa sig på sånt...själv skiter jag i hur folk är, väljer vilka jag vill umgås med.

• a halleluja moment

skiter fullständigt över slöa människor...herregud bara för att jag e manisk jäkel så behöver inte alla vara det..det är sunt att vara slö ibland...
    okunniga människor..alla kan olika saker..lovar dig ts du är nog okunnig i ngr ämnen med eller hur??

en grej jag inte fattade(ja jag e nog trög oxå) var detta:folk som säger att det finns såå mycket att göra när det INTE finns...ehhm de kanske anser att de har mycket att göra...

Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • Fru N07

Stör mig oxå lite på slött folk men försöker att inte bry mig så mycket.

Någonting annan som verkligen stör mig, det är när man är & handlar & kassörskan/kassören känner personen de expierar & de håller på o babblar o babblar, kön växer folk börjar sucka & pusta, kunden betalar sina varor & de fortsätter att babbla! Utan att det verka bekomma dem att folk blir irriterade. Det gör mig tokig.

Svar på tråden Är det bara jag som stör mig på folk som är slöa???