Godmorgon på er!
Skriver på orättviselistan
Kom ihåg min lillasyster, det var samma sak där! Å sånna par kryllar det ju av överallt, de som blir gravida utan att ens ha funderat på det
Inte rättvist alls. Men så är det ju här i livet... Förstår att det känns tungt, det gör det! Det är inte så himla lätt att vara så rationell hela tiden! Man känner det man känner, men som tur var så går det ju över... *Lätt att säga jag vet* Just nu har jag flera par i min närhet (bland annat lillsyrran) som blivit gravida på 1-2 försöket, utan att ens ha planerat barn (i någon större utsträckning)... *hurra* Men, men det är ju så det är...
Ang viktnedgång så försöker jag också hålla igen, träna o vara duktig. Men mina kilon sitter som berg. Så fort jag tittar på en bulle (äter i princip aldrig bullar) så går jag upp i vikt. Hur är det för er andra? Jag försöker verkligen leva så sunt jag bara kan - men har ytterst lätt för att lägga på mig o svårt för att bli av med kilona. Sen lyckades jag ju gå ner 8 kg för ett drygt år sedan, efter stenhård diet. Men inte blev jag då gravid för det... Sen har kilona sakta smugit sig på igen! Usch va det är tråkigt!!! Men man får tänka att många mulliga (vet inte ens om du är det - men jag utgår från mig själv) blir gravida hur lätt som helst!!! Jag tror man ska vara kraftigt överviktig om det ska vara ett problem - intalar jag mig iallafall... Vet inte
Vad tror ni andra?
Den andra frågan du ställer om hur mkt ÄL kan diffa är jag också mycket intresserad av att få veta mer om!! Tror att jag ställt frågan här, tidigare ngn gång men aldrig fått nåt bra svar. Diffar din mens i tid också? Mina tankar om ÄL är ganska ogrundade, jag har väldigt regelbunden mens men kan få ÄL känningar väldigt tidigt i cykeln - och flera gånger då jag testat med stickorna så har redan stegringen börjat (får utslag direkt) trots att det är väldigt tidigt... *hmm* Berätta gärna hur det är för er?
Oj det här blev ett långt inlägg... Bäst att jag säger hej då för den här gången, hoppas vi hörs SNART!!
Stor kram till er alla/H