"Punk"-affär i Sthlm
Ska åka till hufudstaden imorgon och syrran ska att det skulle finnas en punk-affär där. Någon som vet vilken hon kan tänkas mena, och vart den ligger?
Ska åka till hufudstaden imorgon och syrran ska att det skulle finnas en punk-affär där. Någon som vet vilken hon kan tänkas mena, och vart den ligger?
bluefox? kommer inte ohåg vart den ligger, men inte i utkantn iaf!
Shock finns ju i både Malmö och Gbg så det borde väl finnas i Stockholm också...
punkt då?
Okej, vart ligger Shock då?
Blue fox är det. den ligger precis vid drottninggatan. man går in på en liten avstickare.. minns inte vad gatan heter men det vet säkert din syrra.
Shock ligger i centrala malmö och göteborg.
Sorry....vet bara var den ligger i Gbg.
Ber om ursäkt....det fanns ingen Shock i Sthlm! Tog för givet att det gjorde det bara....sorry
Man kan tro det.. men det är som sagt blue fox som ligger där. vad jag har handlat kläder där i mina ungdomsår.. för tusentals kronor! när ni ändå är där kan ni ju titta in i skoaffärerna på den gatan. de har vansinnigt snygga skor! och skouno är tuffa!
Bluefox ligger på GamlaBrogatan 27, gå in på eniro och sök på Bluefox så får du fram en karta ligger som en tvärgatan till drottninggatan
Okej, tusen tack för hjälpen!
Drottninggatan har någon eller några affärer gå fr tcentralen mot gamla stan! Om jag inte minns helt fel!