Ngn som studerar vid Stockholms Universitet?
Hej,
Nån som studerar på SU som kan svara på om det är en eller två veckor innan man senast måste anmäla sig till tentan? Ingen lust att åka in idag men om det är två veckor så måste jag...
Hej,
Nån som studerar på SU som kan svara på om det är en eller två veckor innan man senast måste anmäla sig till tentan? Ingen lust att åka in idag men om det är två veckor så måste jag...
Jag läser på SU men funderar på om det är olika för olika institutioner. Vad läser du? Kan man inte se på nån hemsida när senaste anmälan skall göras?
Du får nog precisera dig om vilken institution du läser vid, för det är inget som är bestämt för hela universitetet.
Men allra, allra enklast är att du ringer till institutionens expedition och frågar dem som garanterat vet!
Kan du inte göra det via nätet? tex. på institutionens hemsida.
Det har jag gjort när jag gått på SU.
ok... Annars är det humaniora jag läser om ngn vet då...
Har inte fixat mitt "mitt universitet"-konto än...
om du har inloggningsuppgifter kan du anmäla dig till tenta på www.mitt.su.se det gör alltid jag =) annars tror jag att det räcker att anmäla 5 arbetsdagar innan.
Har inte den en egen hemsida?
Jag läser på juridiska och varje kurs har en egen hemsida men telnr till amanuens, jag har för mig att det står när man ska anmäla sig till tentan också. men jag skulle ringa och fråga. (Juridiska använder sig av fastreg och det behöver man inte ha mitt universitetskonto till.)
senast en vecka innan... hittade en liten rad på instutionens hemsida där det stod...
så tack allihop!