Romantisk weekendhjälp!!!
Nu behöver jag hjälp!!! Jag och älsklingen gifte oss för ett år sedan, och nu skulle jag vilja göra något alldeles extra för oss på vår ettårsdag i sommar!
Jag har en budget på ca 6000 (max 8000, det är ju ändå vår första bröllopsdag) och jag har ingen aning om vad vi ska göra!!!
Har funderat på en storstad, typ Paris, London eller Rom. Men när jag börjar söka på internet så faller det på att alla hotell ser så himla sunkiga ut! Jag vill ha något fint romantiskt hotell, där vår romantik kan spira.... Ja, ni fattar! Vill inte ha något scandic-hotell med åttiotalsmässingslampor...
Så vet ni något ställe, gärna specifikt hotell som är fint och romantiskt? Kan vara i princip hela europa, och sverige också naturligtvis. Men nackdelen här är att i så fall blir det typ spa på någon herrgård ute på landet, och det är väl trevligt, men känns lite sysslolöst om man ska vara borta 3-4 nätter! Man spa'ar lite, och vad gör man sen?
England, skottland, frankrike, italien, spanien, andorra... vet du nått mysigt hotell så please, tipsa mig!!! Tack!!!