• Fru Fin

Solarium OCH "Brun utan sol", eller?

Vill snabbt försöka få till en hudfärg, så jag började sola solarium ett par ggr. För att snabba på det hela, har jag provat med att använda "Brun utan sol", och det ser helt ok ut. Har fått flera komplimanger och känner mig mycket fräschare, skönt att inte vara genomskinlig.

Men nu undrar jag; kan jag sola igen för att bättra på, eller lägger det sig liksom "över" brun utan sol-krämen då? Tar de ut varandra? Hoppas att ni fattar..

Smörjer man för länge finns ju risken att bli orange, och det vill jag INTE!
    Har ni nått bra tips annar på riktigt schyssta "Brun utan sol"krämer? Nya Dove är ju riktigt lättsmord, medans ACO klistrar lite men ger bra färg.... KRAM!

• Svar på tråden Solarium OCH "Brun utan sol", eller?
  • socute

jag har provat dom flesta å alltid haft samma problem...Fläckar! jag får ljusa fläckar på armbåge och under handleden...ALLTID hur noga jag än smörjer så blir det såå!!..så jag slutade nu blir det solarium...men har inte provat bägge tyvärr så har ingen erfarenhet av det!

• Anna79a

Jag hade helt lagt ner d me Brun utan sol å bara hållt mig till solarium i ditt fall!

(¯`°?.¸ ღ Mamma till underbara Anton 050924 ღ ¸.?°´¯)
  • Fru Fin

Det svåra är ju tyvärr, att hinna med att sola. Och att fixa barnvakt för att sola, känns sådär..
    Nån mer?

• Lilla fii

Om du skrubbar dig ordentligt innan och smörjer in dig med en vanlig lotion blir det inte fläckigt... Du måste tillsätta huden fukt annars drar den åt sig fukten i brun utan sol cremen och då blir det fläckigt... Visst kan du kombinera solarium och bus...

Svar på tråden Solarium OCH "Brun utan sol", eller?