Hur göra för att vinna tillbaka förtroende?
Jag hade skrivit här tidigare om att jag hade varit otrogen mot min man. Nu efter många bråk och allt för många lögner från mig så berättade jag allt. Det vill säga ALLT! Allt från vad jag sagt och gjrot med den andra mannen.
Problemet e ju att min man nu har så svårt att lita på mig...(vilket e befogat) efter alla mina lögner om att "nääää det e inget mera" till att det tydligen visat sig vara mera.
Jag har inte haft kontakt med den andra mannen på över en vecka och det känns bra..jag vill inte ha kontakt med honom. Jag har inte mailet, messat eller hört av min til honom...och han har inte heller hört av sig till mig.
Men problemet e ju att min man har så svårt att tro mig...vilket jag kan förstå...men jag orkar inte. Hur skall jag göra för att visa honom att jag verkligen inte har kontakt med den andra mannen.
Han har fått titta på mina mail...vad som helst...men hur skall jag få honom att tro mig?? HUR???
Han säger att jag inte visar att jag ångrar mig eller att jag vill ha honom...men jag vill...jag känner så annorlunda..jag önskar så att han kunde se mina känslor och hur jag tänker nu för då skulle allt tvivel försvinna. Men snälla...undanbe mig beskyllningar...jag beskyller mig själv så mycket redan så jag klarar mig tack bara på det!