född i Karlskrona?
finns man nätet då?
Har nämligen en kompis som fått barn, vore kul att se henne
finns man nätet då?
Har nämligen en kompis som fått barn, vore kul att se henne
ingen som vet om det finns en webbsida med nyfödda på Karlskrona BB??
undrar också, kommer själv från karlskrona
Jo jag tror att de precis har börjat med webbisar! Vet dock inte var de ligger men kolla karlskrona.nu eller kanske ltblekinge.se
Lycka till!
Så som jag vet har inte lasarettet någon sida med "webbisar", det som finns är bilder på nyfödda i Blekinge Läns tidning men för att se dem på nätet tror jag att du måste ha någon slags kod eller vara prenumerant. Sydöstran kanske har nyfödda på sin hemsida? Ja, jag vet inte om det var mycket till svar egentligen, men kanske ett par uppslag att söka på i alla fall?
Fast nu har man börjat ta bilder på bebisarna på förlossningen så de borde finnas någonstans...
Hittade detta på nätet
Webbisar med ny fotoautomat
Föräldrar i Blekinge blir först i landet med att lägga ut bilder på sina nyfödda på landstingets webbsida.
Förlossningsavdelningen i Karlskrona får den 15 februari en fotoautomat där föräldrarna själva kan ta bilder på sina bebisar.
Andra Landsting lägger redan idag ut bilder på nyfödda, men där är det personalen som sköter fotograferingen.
Blekingemodellen innebär att det inte blir något merarbete för personalen på förlossningen.
Här är länk till fotografen som sköter bilderna till tidningen:
www.ragnarson-fotograf.se/icm.aspx
Nu finns webbisar även i Karlskrona!
www.ltblekinge.se/halsaochvard/blekingesjukhuset/klinikerochmottagningar/kvinnokliniken.4.9c16a31109c04a3e88000345.html