• taco

Någon som har erfarenhet av Hauck vagbar?

Som frågan lyder.

Ska ut och resa och funderar lite på deras vagnar.
    Kolla på www.mammarazzi.nu

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Hauck vagbar?
  • jocer84

Jag har haft en Hauck Shopper 6, vagnen var smidig och lättkörd men gick sönder i plastdelarna efter bara ett par gånger. Den var lixom skev då den skulle fällas ihop och ut igen. Svårt att förklara..

• Stargirl

Jag....SKIT enligt mig tyvärr. Båda de vi hade började falla i bitar från dag 1. En skruv här och en plastbit där. Till slut tröttnade jag på att ringa efter reservdelar och kastade skiten i en container. INTE värt en enda krona

Nu är hon här. Lilla M
  • LinaoMatilda

Vi köpte en hauck vagn och den var totalt värdelös, farlig t.o.m. för den vek ihop sig en gång när jag använde den. Detta är en syskonvagn så jag vet inte om singelvagnarna är bättre.

• Diana och Thea

Värsta skiten jag varit med om. Vi köpte en sulky då vi inte ville flyga med våran Bugaboo då vi skulle på begravning i Tyskland. Första dagen lossnade ett fotstöd, andra dagen gick bältet sönder och tyget på sufletten sprack. Så höll det på.
    Vi tog inte med vagnen hem från Tyskland och ångrar köpet än idag fast den kostade rätt lite.
    Vi klagade till återförsäljaren och de höll med om att kvalitèn var tyvärr rätt kass och nu har de slutat att sälja skiten.

• Lilla Sanna

Min syster har/hade en Epsrit sulky (som tillverkas av Hauck) en gick sönder helt i chassit då fick de en ny vagn. Sen började delar lossna. Bara några månader senare var vagnen helt obrukbar. Hon hävde köpet och fick sina pengar tillbaka. Så jag skulle INTE rekomendera Hauck som märke (iaf på vagnar vet inte hur deras andra produkter är).
    Men det verkar vara samma erfarenhet som alla andra i denna tråd

• taco

Tack för all svar.
    Såg att min stavning i titeln var usel, vagbar, blir ju enkelt barnvagn .

Tur jag inte tänker köpa den, den verkar ju bara vara skit.
    Jag hittade faktiskt en Nalle Puh Stroller idag på COOP för 449 kr, så den blev det, hoppas att den håller en resa i varje fall. Väldigt bra pris tycker jag.
    Fin var den också.

Ha en bra dag..

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Hauck vagbar?