• Glass

hur många par byxor är det lagom att äga?

Hur många par byxor behöver man egentligen.  Riktiga byxor, inte träningsbyxor

Jag har tre par. 2 par vanliga och 1 par fina.

En del säger att de knappt har några byxor alls och så har de 7 par, jag kan inte riktigt förstå dem.

får kanske tillägga att vi har tvättmaskin, så vi kan tvätta dem p kvällen och ha dem på dagen efter.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur många par byxor är det lagom att äga?
  • Häxan Jia

Attans jag har svårt för sånt där...

I min dröm värld så hade jag haft ett par sköna byxor för varje veckodag, sen gärna 2-3 snyggare byxor också. Nu är det inte så, men jag hade tyckt att det var lagom iaf

• Skumpis

Jag har nog över 20 par byxor som jag tyvärr inte får på mig efter min graviditet. Nu har jag endast 4 par och det är för lite men funkar. Jag röstade på 10 eftersom jag tycker det skulle vara lagom.

• mammatillpojkar

jag har 3 par jeans, 3 par svarta finbyxor, 2 beiga finbyxor och en hel del tränings/mysbyxor
    (röstade på 8)
    men ska köpa 2 par jeans till i slutet av månaden

• Skumpis

Fast i TS skriver du "behöver" och jag "behöver" ju inte 10 byxor. Men jag skulle tycka det var lagom att äga det Jag skulle nog vilja säga att jag verkligen "behöver" tre par kanske.

• Nyfiken gul

jag har själv ungefär 8 - 9 par byxor..

vilket jag tycker är lagom... då finns det utrymme för spontana ideer o man är inte så låst av att hålla sig själv ren och proper...

Det är det värsta jag vet att åka till tex sommarstugan o bara ha två par byxor o när man sen kommer hem måste man gå omkring i jogginbyxor för att det inte finns något annat rent förrän man tvättat... urk....

Svar på tråden hur många par byxor är det lagom att äga?