Saknar du 80-talet?
Vad och Varför, i så fall?
Vad och Varför, i så fall?
njae. skulle va lekis då kanske
Jag saknar mina tigths, tiolapparna och mina rosa sockiplast. Men det är inget av dom som jag önskar kom tillbaka i nutid
!
Jaa... Tiolapparna *nostalgi* Och femöringar.
Jo... Fast på det sättet att jag skulle vilja vara tonåring på nytt, med iaf delar av den livserfarenhet jag har nu - så jag skulle vågat mer! (Gick på högstadiet 84-87)
Och så musiken - men inte modet! ![]()
Jag saknar mest permanent och att man fick sjukt mycket godis för en femma.
Ja faktiskt , fan va skönt det var att kunna äta glass och tårta på födesledagskalsen utan att det blev ramaskri och föräldrarna skrek fetmavarning .
Det var bättre på Tv
både vuxenprogramen och barnprogramen , inte 10 blonderade bimbosar som kastade med tuttarna varje gång en kamera råkade vara brevid dom .
Pengarna
Modet , ja det var väl inte så snyggt , men jag tyckte det var mindre märkeshysteri då , i alla fall för barnen.
faktumet att ungarna lekte utomhus frivilligt , utan att man behövde specialutbildad personal för att så till att dom kom ut
.
Ja,
Jag saknar Pet Sounds (skivaffär) i GBG och lite sköna underground klubbar Errols, Draupner, Valvet i samma stad
Min synthlugg ......mina vinylskivor
Varken musiken eller kläderna saknar jag...
hade velat va större då. e född 85 så känner att man missade massa 90-talet va enligt mig blääää
avis på er som fick uppleva det färgrika 80talet