alla hjärtans dag present
Nån som har några tips till Alla Hjärtans Dag presenter till killar? Det är helt tomt i mitt huvud, tycker han har allt=)
Nån som har några tips till Alla Hjärtans Dag presenter till killar? Det är helt tomt i mitt huvud, tycker han har allt=)
Behöver oxå tips så jag tar denna som en favorit
du e så välkommen så. hoppas vi får lite svar =)
Försökte hitta nåt på internet och beställa men lyckades inget bra. Så nu hoppas vi på att folk är kreativa här
Min man är bortrest...
Så jag ska bjuda ute en annan man, världens bästa sådan på restaurant...
Nämligen Pappsen ;)
Jag tänker ge Jocke en fotonyckelring på flisan.
Fast jag vet inte än vart jag ska få tag på en fin sådan.
Annars tycker jag att en ansiktsbehandling eller något med världens bästa pappa är bra...
Selma73: Ja det va ju en idé men jag vet inte om sambon blir så glad om jag bjuder ut pappa istället för honom
jag ska scrappa ett kort till min sambo iaf. sen ska han få något också men har inte heller kommit på nåt.
Är inte "Världens bästa pappa" mer till Fars dag? Alla hjärtans dag är väl tillför par?
Jag har inte köpt något till sambon, utan vi planerar att äta ute elelr hitta på något mysigt istället.
Laga mysmiddag hemma, levande ljus och rosor på bordet.
Honey1982: jasså en till som gillar scrapping?
Memlis och skorpionen
Jo, så kan det väl vara...
Men min man befinner sig på andra sidan jorden till den 17:e och fira vill jag ju ändå...
Då är lilla pappa den bäste... och jag menar att en make säkert oxå gillar att käka lite gott!
borde det inte va dom som lagar oss en mysig middag med ljus o rosor? eller var jag för naiv o hopplöst romantisk där?
Vi kvinnor kan väl vara romantiska vi oxå, eller!?
Eftersom jag och min pojkvän bor på distans så kan vi tyvärr inte fira så mycket ihop..
Jag flyttar ju ner till sommaren som tur är..
Nästa år ska jag, om inte han..fixa något..
Typ tända lite ljus.. lite ansiktsmassage å mys å grejer :)
Jag hoppas på något litet..bara så han kommer ihåg mig.. (de övriga dagarna brukar vara lite torftliga..)
jag har en man som är väldigt oromantisk. jag ser alla hjärtans dag som ett tillfälle för honom att anstränga sig lite för att visa att han kan, för min skull. jag lääängtar efter blommor och choklad o allt det där. att han kommer hem och har bokat bord på en mysig restaurang och sen teater eller nåt. men hur mycket jag än säger detta till honom så blir det inga söta sms, överraskningar, blommor osv. han är ju hur underbar som helst annars så jag borde väl inte klaga men jag blev tvungen att skriva av mig lite. har slutat påminna honom om den 14.e. får se om han kommer ihåg den...suck...vad hände med god, gammeldags uppvaktning?
Selma 73: Jag tror inte skorpionen80 syftade på ditt inlägg, utan på mangomagens, där hon skriver att hon ska ge sin man någon med "världens bästa pappa".
Och i det läget är jag faktiskt beredd att hålla med Selma 73.
puffar
Varför ine ge bort lite bilder på barnen? Jag har tagit idag o lagt upp om ni ill se er hur jag ser mina sm hjärtan...
Jag och maken har aldrig firat Valentin, tyvärr är vi dåliga på andra årsdagar också...
Grejen är den att han ständigt uppvaktar mig ändå; ett tag gjorde han en massa rebusar o grejer som tog mig en hel dag att lösa och som tillslut ledde till en liten present. Det var riktigt roligt!
Skäms lite över att jag aldrig gjort det tillbaka...
Jag är nu så fruktansvärt pank att jag inte ens har råd att bjuda honom på bio, tänkte bara köpa en liten blomma och lägga den under hans täcke, "JAG ÄLSKAR DIG".
Hans favoritblomma finns inte så här års tyvärr men jag tror han skulle bli glad av en snygg kalla.
Det var mitt tips ;)