Vad är prisvärt att köpa i USA?
Syrran ska till USA snart, till Kalifornien. Undrar vad som kan vra värt att köpa där? Jag har en dotter på 2 år, barngrejjer? Skönhetsgrejjer? Krämer? etc.vad skulle ni som vet, rekomendera att man köpte där.......
Syrran ska till USA snart, till Kalifornien. Undrar vad som kan vra värt att köpa där? Jag har en dotter på 2 år, barngrejjer? Skönhetsgrejjer? Krämer? etc.vad skulle ni som vet, rekomendera att man köpte där.......
Jeans, dyrare schampo och stylingprodukter och barnkläder brukar jag köpa. Ibland hittar man också fiffiga saker till barn också men det beror ju lite på vad man råkar hitta.
barnkläder absolut! skitbilligt om man jämför!!! köp massa av märket carter's, det är suveränt!!!
Barnskor är billiga också. Mät din dotters fot med en mätsticka och skicka sedan med den med din syster så kan hon mäta skorna där så det blir rätt.
Kolla in olika butikers hemsidor på nätet så kan du ju ge henne en önskelista så det blir lättare för henne att handla.
Mammakläder finns det sanslöst mycket av också!
Hmm...
Crocs t ex!
nån fler?
Kläder köper jag alltid när jag är i USA. GAP, Old Navy, American Eagle Outfitters är alla prisvärda och bra. Kolla in deras hemsidor!
Clinique produkter, GAP etc
Någon som vet nån kedja elle rbutik i USA som har bra priser på hudvård? Ska be surran köpa Clinique produkte råt mig så jag funderar vart det är mest prisvärt?