• Zemlan

Olika symtom vid olika graviditeter?

Hej tjejer!
    Grattis om ni precis plussat =)
    Ni som varit gravida flera ggr - har ni haft olika symtom eller har de olika graviditeterna haft samma gravsymtom?
    Har inte så bra erfarenheter av det här med att "skaffa barn" så jag både vill och inte vill bli gravid... Har dessutom superoregelbunden mens så vet inte när jag har ÄL. Tror dock att mensen e lite sen... Känner dock inga symtom förutom att det "drar" i höger äggstock mer eller mindre hela tiden. Förra gången kunde jag inte dricka kaffe (men älskar kaffe nu) o jag hade väldigt ömma bröst (inte ömma nu...) tidigt i graviditeten. Känner mig inte heller gravid...
    Ska vänta med att testa men kan inte låta bli at tänka på det. Vad tror ni?!
    Tack för hjälpen :)
    Kramar!

• Svar på tråden Olika symtom vid olika graviditeter?
  • Teskedsmamman

Vissa graviditeter har jag känt mig jättegravid redan innan, medan andra inte har märkts förrän flera veckor senare..

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Skrot i magen (v.17) BF - 070724
  • Maxie

Oj då, och jag som räknar med att känna igen känslan i kroppen om jag blir gravid igen...Förvånad

• isisisis

Jag var gravid för 1,5 år sen.hade väldigt tydliga känningar med en gång.
    Jag var helt övetygad om att jag var gravid en vecka innan jag testade.
    Jag var trött,hade yrsel,tappade matlusten och framförallt så hade jag jättestora vårtgårdar som var alldeles mörkröda!!!
    Det spände som sjutton.Fick MF i v 5.
    Nu är jag gravid igen i v 7.
    Jag hade absolut inga känningar alls innan BIM ,jag använde tom Ipren,och zonsalva för jag var säker på att det inte hänt nåt!
    Så var jag gravid!
    Jag känner fortfarande INGENTING i brösten,lite andra småsymtom har jag,men det synt eller känns ingeting i brösten.

• Kängu

Det har känts olika. Hade mycket symptom i början av min första grav..det blev missfall. När jag fick sonen hade jag inte så mycket, de försvann en vecka men sen kom de tillbaka med full kraft. Så i början av graviditererna har det varit olika, men mot v7 så hade jag mest symptom när sonen var på gång, jmf med mina mf.

• Sjöjungfrun

Är gravid i V. 16 och har mått precis som vanligt hela tiden (bortsett från väldig trötthet i V. 6-8). Nu börjar det synas lite annars har jag inget "bevis" på min graviditet.

• Tina9

Jag fick mitt första barn för snart tre år sedan. Då var jag helt säker på att jag inte var gravid. Kändes precis som att jag skulle få mens hela tiden.

Den här gången blev jag illamående 7 dagr efter ägglossning och "känt" mig gravid hela tiden.

• Zemlan

Hej tjejer! Tack för era svar! Fick mens igår så jag var inte gravid :(
    Kram!

• Lilla Pytte

Förra graviditeten hade jag mycket ömmare bröst(men efter att ammat så tål dom det mesta!) Började må illa mycket tidigare än denna gång...annar är det nog ganska lika...tröttare nu eftersom man inte får sova när man vill!!

Svar på tråden Olika symtom vid olika graviditeter?