Knivhugg i underlivet/analen?
Jag har sedan ett ex antal år sedan haft enorma smärtor i underlivet el analen. Det är en smärta som kommer då och då och jag kan inte riktigt avgöra exakt när den kommer, men har märkt att det ofta kan komma efter eller under sex. Smärtan är svårt att beskriva men den kommer strålar upp i underlivet och så jag ibland inte kan avgöra om det är vaginalt eller analt. Känslan är som om någon stack in en kniv i underlivet på mig.
Om jag sätter mig på toaletten är smärtan som värst, jag kan absolut inte kissa eller bajsa för om jag försöker "släppa efter" strålar smärtan ut ännu mer. Därför känns det ibland som om den sitter båda vaginalt och analt. Det har hänt en del gånger när vi haft sex att jag inte fått avslutat och inte kunnat röra mig pga av smärtan. Då jag haft spiral misstänkte jag att det var den som var orsaken, men efter jag tog ut spiralen blev det inte bättre. Detta är inte en smärta som är varje dag, men ett par ggr per månad och det är olidligt. Är det någon som känner igen dessa symtom och vet vad det kan vara?
Jag har varit hos gyn och dom har inte sett något fel, men skall gå iväg igen och be om att bli undersökt med ultraljud. Skulle bli JÄTTE glad om någon ville tipsa mig om vad detta kan vara