• Anonym (cam* mmmm*)

Camsex-tips/ideer eftersökes!!!

Okej alla erfarna!

Alltså, jag vet inte ens om det kallas cam-sex men alla fattar väl vad jag menar

Jag och min fästman har ett distansförhållande sedan några veckor tillbaka. Ska vara ifrån varann länge och bara träffas var 4:e/5:e helg/vecka Vi skaffade varsin laptop med webcams för att kunna skypa och det är typ den bästa investeringen vi någonsin gjort tror jag Det är verkligen hur suveränt som hellst!

Igår hade vi cam-sex för första gången (både för oss och någonsin alltså, var helt spontant men mysigt, kändes som vi haft riktigt sex efteråt ) . Är lite tagen av att jag vågade men var nog ändå relativt pryd och är iallafall helt inspirerad nu att underhålla honom ordentligt nästa gång

Ni som är vana vid det här - give me something! Hur brukar ni göra, bästa tipsen! Vad brukar era respektive gilla att ni gör, allt ni känner för att bjussa på! Vill ha era bästa cam-sex historier, och den rätta benämningen på det också om jag säger fel

• Svar på tråden Camsex-tips/ideer eftersökes!!!
  • Anonym (cam* mmmm*)

Puff! Ingen med schyssta ideer? Eller är det bara jag som har dålig fantasi själv?

• Anonym

hej!

jag och min man har aldrig haft sex via webcam, men jag frågade honom vad han skulle vilja isåfall! och han föreslog att du skulle klä upp dig i sexiga underkläder och strippa för din fästman. det skulle han uppskatta iallafall.

sen beror det väl på vad man gillar. Min man (och jag) gillar dominanslekar, så jag skulle nog satsa på det, men det funkar ju bara om ni gillar det ; )

eller något rollspel? elev som måste redovisa något för sin lärare, och måste muta honom med lite show?
    eller klä ut sig med peruk till någon helt annnan och kalla sig för ett annat namn?

• Anonym (camtjej)

jag tror inte att man brukar krångla till det. jag har långt till min partner, vi ses kanske någon gång i veckan...

så ibland har vi camsex. det är jättehäftigt på något sex. vi pratar mycket på msn på kvällarna och har "camarna" (haha, heter det så?) på rätt ofta. Då blir det naturligt på något sätt att fortsätta på den vägen om man pratar om sex och längtan och vad man vill göra med varandra..

men sen är det olika hur man gör. om han tar steget att börja så gör han det bara, helt lugnt och manligt, visar vägen liksom. om jag ska göra det så håller jag ofta på och fånar mig innan och sjåpar mig fast jag så gärna vill se och dela åtrån.

men nu har jag löst det problemet, jag gör honom så kåt så han börjar så slipper jag det problemet, smart va?

men hur man gör sen? det är väl lite olika. vi brukar prata i mobilen samtidigt och bara ha bilden via camen. det ger bäst ljud. jag tycker att camsex utan ljud är helt värdelöst.
    camen är inte tillräckligt bra på att kompensera upp det man mister när man inte får den riktiga närheten (andning, puls, värme, kyssar m.m.. ) men om man lägger på ljud så får man ju andningsljuden som visar hur upphetsad man är...

vi brukar börja förklara vad vi vill göra med varandra, eller jag brukar mest lyssna och svara med andning och lite ljud..

sen kan man ju välja vad man vill visa på camen. han tyckte att det var aphäftigt när jag zoomade ansiktet en gång och lekte med mig själv. då fick han verkligen chansen att studera detaljer i ansiktet som man inte ser annars.

sen kan man ju visa kroppsbild eller närbild...

jag tycker att det är en mäktig upplevelse, för man ska ju vara rätt skogskåt för att börja med camsex. inget man gör bara för att man är lite småpilsk, inte för oss i alla fall. det är när man längtar sig blå efter den andre och bara vill, vill, vill...

men man kan ju göra ett rollspel oxå, bygga upp en fantasi där man kastar in sig själv och den andre som skådespelare. det är oxå häftigt.

• Anonym (cam* mmmm*)

Tack! Det där med mobiler är ju ett bra tips, för jag tycker också det är lite bökigt och himla trist att inte riktigt höra varandra så bra. Men poängen är liksom att skype ska vara gratis, och den teleräkningen hade blivit vääääldigt dyr då vi är i olika länder...

stripp-show är ett bra tips! Det tror jag han skulle gilla också! Får ge mig ut och shoppa upp nått lyxigt under

Tack för att ni vill dela med er! Började tro att jag var värsta pervot och att ingen annan i hela sverige gjorde nåt sånt här!

• Anonym (camtjej)

haha! jag har ingen aning om du är värsta pervot. eller om jag är det för den delen.

men allvarligt talat? vem bryr sig? om man är två stycken som vill dela sex på det sättet och båda njuter av det och ingen annan kommer i kläm, så va fan? njut av livet och er kärlek.

men ja just det, vi är ju i sverige bägge två och har comviq kompis så för oss blir det snorbilligt.

men då föreslår jag att ni kör skype med ljud genom datorn? det funkar väl. jag har ju till och från min dotter hemma, så att basnera ut saker i datorn ljudmässigt som hon gladeligen återger på dagis kanske inte är att rekommendera för mig, hihi.. men om ni är helt själva och ostörda bägge två så är det bara att köra på med högtalare och mik (finns ju mik i camen om den är värd att använda... )

vi har även kört med headset inkopplat till ljudutgången (eller jag i alla fall, inte min partner, han är helt själv hos sig), och det funkar jättebra om man ignorerar att man ser ut som någon förvrängd överkåt callcenterdam *skrattar*..
    det borde ju funka med skype? eller skype-ip-telefon till datorn? det borde ni ju ha ändå om ni är så långt ifrån varandra så ni kan ringa varandra gratis???

Svar på tråden Camsex-tips/ideer eftersökes!!!