• LillFrida

Skumma/roliga sms

Vad har ni fått för riktigt skumma/roliga sms?

Här kan man skriva allt från gamla galna ragg som skickat skumma sms, vänners fyllesrifter eller kanske någon som skickat till fel person.

Kolla igenom telefonen nu, så kanske vi kan få garva lite!

• Svar på tråden Skumma/roliga sms
  • Najzgirl

Fick ett sms från min syster får flera år sen där det stod : "Det e så jobbigt att vara singel...man blir så onykter"

• Najzgirl

Sen har jag själv gjort en grej för en vecka sen men det är bara för pinsamt...

• LillFrida

DET DÄR måste ju utvecklas mer! :D

• sassygirl78

fick det här igår höll på att dö innan jag läste slutet trodde jag hadde gjort nåt helt fel....HAha
    "Jag trodde att jag kunde lita på dig, men du var tvungen att öppna din stora käft....Var du tvungen att berätta det för alla lr?? Jag vet inte om jag kommer kunna se dig i ögonen efter det här åssa....Kan du sluta säga till alla att JAG ÄR SNYGGAST I STAN;)"

• nerina

I sommras var det nån som hade skickat ett sms fel och det hamnade hos min mormor. Det stod bara "Är du på G?" Haha,jag höll på o skratta ihjäl mig när jag såg det och mormor kunde inte fatta varför nån undrade om hon var på g.
    Skrattande

♥Oskar 5/10-06 ♥
  • LillFrida

sassygirl78:
    Haha, snacka om att skrämma livet ut en!

Jag fick ett sms sent en kväll från en tjejkompis: "Du, varför vill inte du knulla mig?"

var inte helt säker på om hon skämtade, var full eller hade skickat fel... Så jag svarade "För att du inte har nån snopp."
    Kom fram till att det måste varit ett uttryck för hennes mycket speciella humor! :D

• mimmi81

Ha ha! Kan inte låta bli att fnittra åt era roliga sms!
    Tyvärr kan jag inte dela med mig, bytte till abbonnemang och alla försvann... :(

• LillFrida

mimmi81 :

Du kanske kan minnas? ;)

• Najzgirl

LillFrida: Ok då...

Åh guud jag blir generad bara jag tänker på det but here it goes!

Jag skulle messa till en kompis som jag inte träffat på flera år (mitt myårslöfte...att höra av mig bättre till vänner) Jag hade hennes nr i min mobil, men har aldrig använt det.
    Så jag messade nått om att det var länge sen och kan vi inte ses famöver (hon bor 40 mil härifrån) Får ett svar att hon inte vet vem jag är...Jag skickade tillbaka " Rolig du är då..."
    Fick ett konstigt svar och då började det gå upp för mig att det nog var fel så jag skrev "Jag har nog fel nr" Fick till svar att kanske det det här är xxxxxxxx
    Visade sig vara trummisen i ett känt svenskt band!
    Dog på fläcken!!!! Har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv!! Fast jag fick ett mms med en bild sen  

Tänker inte tala om vilket band eller vem det var så det är ingen idé att ni frågar.

Svar på tråden Skumma/roliga sms