• reserverad

Telia Refill och 3G

Kan man ha Telia kontantkort och anda anvanda sig utav 3G och videosamtal? Hur funkar det isf? Kostar videosamtal mer an ett vanligt samtal? Behover man fa ett nytt simkort for att kunna kora 3G? Ar 3G fortfarande vardelost eller funkar det battre nu? Vill garna byta till 3G men vet inte hur det funkar med Telia och om det ar vart det annu. Vad tycker ni som har det?

• Svar på tråden Telia Refill och 3G
  • Teskedsmamman

3 har kontantkort annars... Jag har haft 3 nu i snart 1½ år och är jättenöjd!

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Skrot i magen (v.17) BF - 070724
  • Mollsan06

min sambo fick nyligen en ny mobil av mej, en med 3G funktion. Han hade bara ett vanligt telia refill kort så jag ringde till telia o de skickade hem ett 3G kort snabbt o det kostade ingenting. Där vi bor har vi jätte dålig täckning men nu väljer hans mobil 3G när det vanliga inte har nån täckning, kanon.

• reserverad

Tack for att ni har svarat.

En till fraga, i prislistan star det att det kostar 5 kr per minut om jag fattat ratt. Kostar det om man tar emot ett samtal ocksa? Om jag ringer video betalar jag 5 kr/minut alltsa, sa langt ar jag med. Men om nagon ringer video till mig betalar jag da ocksa eller ar det gratis for mig da?

• Venusmannen

Så länge du är i Sverige så betalar du inget för att ta emot ett samtal. Observera också att 5 kr per minut (2,50 kvällar/helger) för videosamtal endast gäller mellan två Teliaabonnemang. Öppningsavgift tillkommer också.

• reserverad

Okej, jag hanger med. Tror jag.

Sa om jag har ett videosamtal med nagon men den andra personen har ringt mig sa ar det anda gratis for mig? Fast vi bada ser varandra?

Svar på tråden Telia Refill och 3G