-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden tegelstensvägg eller fototapet i sovrummet?
-
Av riktigt tegel?
-
om det är tapettegel blir det väldigt mkt pizzeria...ett valv och sne är det bara vedugnen som saknas!
-
fototapeten
-
Personligen hade jag inte velat ha någonting av det, men om jag hade varit tvungen att välja hade det blivit fototapeten.. Tegel tycker jag endast passar i kök..
-
Uh inte tegelstensvägg..känns väldigt tidigt 90-tal..
-
fototapet. Jag HATAR tegeltapeter....
-
Tegelvägg - inte tapettegel hoppas jag!
-
menar du riktigt tegel? Oavsett så känns tegel alldeles för anno 1992 och pizzeria....fototapeten kan bli vilsam och rofylld i ett sovrum om man har de rätta möblerna. Vad ska ni ha till?
-
fototapeten var ju ursnygg, har inte sett sådär fin nån gång, tycker annars inte om fototapet.
Tegel hör till kök tycker jag, vi har vit "mur" i vårt kök och det är inte ett dugg 90-tal finns med i de nyaste tapet katalogerna- ser precis ut som äkta mur. -
Nej ush inte tegelstensvägg!! Blomgrejen var ju snygg! Satsa på den tycker jag!
-
Äkta tegel passar bättre i ett kök, tapet med tegel passar ingenstans!
-
skulle ha riktigt tegel( finns ju nu tunnare tegelbitar) absolut inte tapettegel...ser ju inte äkta ut! röd tegel! en vägg....
-
Personligen skulle jag inte välja nåt av alternativen,, men jag röstade på tegelvägg eftersom jag tror att en hel vägg med en så blommig tapet blir FÖR mycket.
-
Ja, om det är riktigt tegel, så föredrar jag tegelvägg.
-
FOTOTAPET!
-
riktig tegelvägg, urbankad ur väggen.
OM inte det går så tapeten.
Inte påsatta tegel! -
fototapet....är ju bara att måla över när man tröttnat.
-
Fototapeten, själv har jag tegel synligt i vardagsrummet men d är vid murstocken annars tycker jag inte d är fint...!!!!