• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden tegelstensvägg eller fototapet i sovrummet?
  • dazeds

om det är tapettegel blir det väldigt mkt pizzeria...ett valv och sne är det bara vedugnen som saknas!

• Linda hjärta Henke

Personligen hade jag inte velat ha någonting av det, men om jag hade varit tvungen att välja hade det blivit fototapeten.. Tegel tycker jag endast passar i kök..

• Mamalicious

Uh inte tegelstensvägg..känns väldigt tidigt 90-tal..

• Nallemajatjejen

fototapet. Jag HATAR tegeltapeter....

• Det blåa huset

Tegelvägg - inte tapettegel hoppas jag!

♥Are 19/5 -06 ♥ Whiskynjutare
  • enlitenbitkaka

menar du riktigt tegel? Oavsett så känns tegel alldeles för anno 1992 och pizzeria....fototapeten kan bli vilsam och rofylld i ett sovrum om man har de rätta möblerna. Vad ska ni ha till?

.?:*¨¨*:?. lose your dream and you might lose your mind - mick jagger.?:*¨¨*:?.
  • Solvei

fototapeten var ju ursnygg, har inte sett sådär fin nån gång, tycker annars inte om fototapet.
    Tegel hör till kök tycker jag, vi har vit "mur" i vårt kök och det är inte ett dugg 90-tal finns med i de nyaste tapet katalogerna- ser precis ut som äkta mur.

• ChicoChica

Nej ush inte tegelstensvägg!! Blomgrejen var ju snygg! Satsa på den tycker jag!

• Ninna83

Äkta tegel passar bättre i ett kök, tapet med tegel passar ingenstans!

• heartgirl

skulle ha riktigt tegel( finns ju nu tunnare tegelbitar) absolut inte tapettegel...ser ju inte äkta ut! röd tegel! en vägg....

• Myrah

Personligen skulle jag inte välja nåt av alternativen,, men jag röstade på tegelvägg eftersom jag tror att en hel vägg med en så blommig tapet blir FÖR mycket.

• Sencha

Ja, om det är riktigt tegel, så föredrar jag tegelvägg.

• Sonya

riktig tegelvägg, urbankad ur väggen.
    OM inte det går så tapeten. Glad
    Inte påsatta tegel!

• Kristin24

fototapet....är ju bara att måla över när man tröttnat.

Go och glad Kexchoklad
  • Filifjonkan

Fototapeten, själv har jag tegel synligt i vardagsrummet men d är vid murstocken annars tycker jag inte d är fint...!!!!

Svar på tråden tegelstensvägg eller fototapet i sovrummet?