• Ceridwen

När började det komma råmjölk/bröstmjölk under graviditeten för er?

Med mitt första barn kom det kanske en droppe ibland då och då från v.30 nångång.
    Med vårt andra barn, vår änglason, rann det mjölk från brsöten och neråt på magen i v.32!
    Nu har jag världens mest känsliga bröst och tror att mjölkproduktionen är igång. Är bara i v.11 än så länge, men det var bara 10 månader sen vår änglason dog.

HUr är det för er? När kom bröstmjölken för er?

• Svar på tråden När började det komma råmjölk/bröstmjölk under graviditeten för er?
  • yuzz

Är i v 39 och ingen mjölk alls.

• Sofie85sthlm

när jag väntade min dotter så var jag i femte månaden när jag upptäckte att det rann på nätterna. under den här graviditeten så kommer det och går lite som det vill. är i vecka 16 nu.

• Aprilia

första gången kom det redan i v20, den här gången började det runt v 30, men upplever att det är mindre läckage den här gången.......kanske man inte läcker lika mycket  den här gångensen efter förlossningen om man har tur!!!!

• frugus

Jag kunde klämma ur råmjölk redan v.14, men har inte haft så att det har runnit. Nu är jag i v.18 och jag upplever ibland att brösten är lite fuktiga bara, men inge mer om jag då inte klämmer.

*Julibulle på jäsning*
  • Hjalmi

I vecka 12 upptäckte jag att jag kunde klämma ut lite råmjölk.

• fiffi84

i vecka 10 kunde jag klämma ut råmjölk. Är i vecka 14 nu och ingen skillnad.

• cherish

jag är i vecka 36 och ännu ingenting..

• Duckan74

KOm ingenting alls förrän hon var född.

• efterlängtas

Jag har precis som "frugus" och likadant med första knodden... Verkar vara väldigt olika...

• Erkens mamma

Med Erken inget mer än att jag kunde se kristallerna på bröstvårtan.
    Denna gången har jag börjat läcka några enstaka droppar om bröstet råkar hamna i kläm litegrann tex när jag sover.. Är nu i vecka 36.

• wity

Med första barnet kom det inte nånting alls förrän hon föddes, och med andra barnet kom det redan i v.24.

Svar på tråden När började det komma råmjölk/bröstmjölk under graviditeten för er?