Finns det snygga amningskläder??
Finns det snygga amningskläder och vart kan man hitta dem i så fall? Jag har kollat runt lite på internet men inte hittat nåt direkt. Någon som har nåt tips? Gärna på neutrala amningstoppar.
Finns det snygga amningskläder och vart kan man hitta dem i så fall? Jag har kollat runt lite på internet men inte hittat nåt direkt. Någon som har nåt tips? Gärna på neutrala amningstoppar.
Jag tycker att HMs ammningstoppar är helt ok och har ett bra pris!
Paola marias amningkläder är skitsnygga tycker jag!
AnnaCecilia har fina tröjor och tunikor.
baraGlad likaså.
BOOB
Tror alla har websidor som man kan kika på.
Okej - Tack för svaren! Jag ska kolla runt lite mer i webshopparna. Visste inte heller att HM hade amningskläder. Då ska jag tsa och bege mig dit också någon dag
BOOB har snygga och mycket funktionella amningströjor. Enda nackdelen är dock priset som är lite väl högt även om kvalitén är hög. HM´s amningströjor är förvisso snygga men hemskt opraktiska om man har en stor byst (då räcker inte öppningen till utan att stasa av bröstet fullständigt).
Kika runt på nätet, BOOB amningströjor är mycket billigare att köpa via nätet än ute i handeln.
Boob tipsar jag oxå om, jag har kköpt flera på nätet för mellan 100-200 kr!!
Boob tycker jag är bäst, superkvalitet som tål många tvättar. Håller med Barbone om H&Ms amningströja, får knappt ut någon del av bröstet hur mkt jag än sliter och drar
Jag har slutat använda amningskläder! Jag har vilken tröja jag vill och så tar jag ett linne under!
Såg att ditt barn var fött 6 feb, alldelles nyss alltså. Tipsar bara om att inte förköpa sig på amningsplagg. Köp något och testa. Kanske tycker du som jag, att det fungerar lika bra med vanliga tröjor och linne när du är lite mer inne i det.