Vad är en rolig Personlig present?
Har ni några roliga tips på fina/roliga personliga presenter, där man kan se att personen tänkt efter lite och inte bara köpt första bästa.
Har ni några roliga tips på fina/roliga personliga presenter, där man kan se att personen tänkt efter lite och inte bara köpt första bästa.
En väska!
Jag LOVAR att om man känner personen man köper presenten till är det OMÖJLIGT att bara grabba en väska och ge bort den.
Jag stod i väskbutiken i EN TIMME innan jag äntligen lyckades välja väska. Expediten vägrade hjälpa mig då presenten var till min lillasyster som fyllde 20, hon ansåg att den man slutligen väljer är det som kommer bringa mest glädje och hon hade så rätt
Det beror mycket på vem som ska få presenten! Pojkvännen kanske inte skulle bli glad för en handväska till exempel. Vem ska du köpa present till?
killar använder också väskor.
Min bästa kompis
Detta är väl rätt tråkigt egentligen.. men något smycke?
Ja, både killar och tjejer använder väskor, men inte alla! Om din bästa kompis använder väskor så kan det ju vara en kul present! Annars kan du ju googla på personliga presenter så hittar du troligtvis massor av idéer! Det är svårt att ge tips när man inte känner personen i fråga.
Något som jag skulle bli glad över är upplevelser och då gärna tillsammans med den som man får det av. Finns ju massor av upplevelser man kan göra, beror på vad kompisen skulle uppskatta. Men några exempel är konserter, teater, någon form av provning (t.ex. choklad, vin eller öl), någon spabehandling, restaurangbesök.
Annat personligt är ju sånt som man har velat ha men inte önskat sig. När jag och min sambo just hade blivit tillsammans var vi på stan och jag stod jättelänge och kollade på ett par bokstöd som jag ville ha, men de var alldeles för dyra så jag köpte de inte. Sedan fick jag de två månader senare i present och jag har nog aldrig blivit så glad för en present, det visade att han verkligen visste vad jag ville så därför blev det personligt.
Du kanske kan fundera på om hon har pratat om nått särskilt typ nåt som hon vill ha eller nått som hon har velat göra?