• Anonym (orgasm nu!)

Bästa dildon?

Jag har aldrig fått orgasm och funderar på att testa en dildo. Verkar ju finnas en hel uppsjö av varianter. Hur vet man vilken man ska köpa? Är det Mr. Rabbit som är bäst eller är det bara den man hört talas om mest?

Vill gärna handla på en diskret webb-site, känner ni till någon?

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Bästa dildon?
  • Nyfiken gul

titta på www.sandbergs.com  eller www.lustjakt.se  eller på www.lastbryggan.se

börja med någon dildo som DU tycker ser okej ut - den ska kanske inte vara en halvmeter lång o en decimeter tjock.... typ...

titta dig omkring o beställ någon - prova o se vad du tycker... Det går ju alltid att beställa en gång till....

• Anonym (rabbitfan)

Mr rabbit är helt klart bäst.
    Jag har haft tre stycken! en i guld enkel vibrerande utan klitorisstimulerare(inte så värst kul men helt okey)
    En pocketrocket som endast är klitorisstimulerare rätt bra.
    men sen fick jag en mr rabbit av min sambo.
    Och herregud! vaad braaa den är!
    Den rekomenderar jag strongt.

Skaffa en dildo med klitorisstimulerare som vibbrerar.
    Det är mitt råd. Min mr rabbit är rosa. Den är rätt liten i längd och grovlek och det är väldigt bra.
    Den är inte för grov och inte för lång.
    Så den rekomenderar jag verkligen.
    Jag har den som knapparna sitter på själva dildon. Med olika hastighet på vibratorn och på rotationen.
    I RECOMEND!

• Tovaliten

Hej!

Om du bor i Stockholm rekommenderar jag starkt Secrets på Katarina Bangata, 17(tror jag?).

www.afroditesapotek.se/shop/

De är fantastiska där! Här är attityden helt avslappnad och det finns ett hylla med dildos att peta och känna på. De svarar gärna på frågor och erbjuder också orgasmkurser. Jag hade dildo-party för några år sedan och då rekommenderade hon som visade oss att vi skulle känna med näsan.

Jag rekommenderar också en med klitorisstimulator, det finns flera silikonmodeller som inte framkallar allegier om man har sådana tendeser.

Ta dig modet att gå dit - det är inte pinsamt! Lycka till!

/Anna

• Anonym (orgasm nu!)

Jag är alldeles för feg för att gå in i en butik och diskutera detta med främlingar, tyvärr. Jag vet att det är larvigt, men det funkar inte för mig... Det får bli en web-shop som skickar i diskreta paket, vill inte att sambon ska veta nåt. Inte än i alla fall, men funkar det kanske han kan få vara med och leka i framtiden

• Woppsiedaisy

titta på www.husmusen.se. rabitten är helt klart dildons kung men kanske itne den man ska börja med?
    Titta runt lite och se vad som tilltalar dig,. Eller varför itne boka ett homoeparty?
    Mvh

• Anonym (orgasm nu!)

Om jag inte vågar gå in i en butik, hur ska jag då våga ha ett home-party har du tänkt dig?

• Anonym (orgasm nu!)

Föresten - om rabbitt är "kungen", varför ska jag inte börja med den? Vill man inte ha det bästa från början? Och om inte - Kan du rekommendera en bra "prins" för nybörjare?

• Anonym (rabbitfan)

Det är klart du ska börja med rabbiten.
    GÅ på den på en gång.
    Man måste lära sig slappna av. Jag tycker den är bra för både erfarna och nybörjare. Nu duger ingen av mina andra ....

Svar på tråden Bästa dildon?