Kuperad dobermann?
Nån som vet om öronen på en vuxen kuperad 16 månaders tik går att reparera genom att tejpa under längre period??
Öronen har lagt sig lite på ena örat i toppen
och andra örat hänger rätt mkt
Nån som vet om öronen på en vuxen kuperad 16 månaders tik går att reparera genom att tejpa under längre period??
Öronen har lagt sig lite på ena örat i toppen
och andra örat hänger rätt mkt
Reparera öronen? Skojar du eller dom är ju redan misshandlade genom att någon idiot skurit av större delen av dom....
Låter som en dåligt gjord kupering. Antar att Du köpt den utomlands.
Häxan Jia: kupering är fullt tillåtet utomlands.
Hallonsaft, jag vet det, måste jag tycka att det är mindre idiotiskt för den saken skull??
vad jag kan se av trådstarten så står det inte något om vart den är gjort heller, bara att hunden har kuperade öron.
Vad du hade för åsikter om Kuperade hundar bad jag inte om, jag bad nån som är duktig på kupering OM man kunde tejpa öronen satt det bildas nya muskler tids nog.
det är italiens import.
Italiensk* stavade fel.
Italiensk* stavade fel.
glassbåt. Jag vet att du inte bad om den och backar härmed ut ur din tråd. Tjillevippen...
Hallonsaft: har du nån erfarnhet av kan det vart att dom tagit för lite av öronen, eller har det helt enkelt slarvats med tejpningen av öronen vid valpstadiet?
Vet inte varför öronen "tippar" trots kupering. Men det har inte med tejpningen att göra i alla fall, då man inte tejpar öron som ska kuperas.