• mamyleine

Vem har gjort låten i Ebba & Didrik?

Filmen är jätte gammal jag vet. Men det är en låt där, som det står några tjejer med våfflat hår i toffs och sjunger tror det är något med Filippa men är inte säker. Någon som vet vem som gjort låten. Måste bara höra den för de är lite nostalgi ^^

~ Alla kan göra fel utom jag ~
  • Svar på tråden Vem har gjort låten i Ebba & Didrik?
  • numberone

Ååååååååååååååååå Ebba&Didrik, älskade det som liten...... sök på youtube.com så kommer det kanske fram nåt

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • mamyleine

Redan kikat där men fanns inte

• numberone

*suck* har tyvärr ingen aning......

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Mia med 2

Betula(?) - Lagt kort ligger. dock ej 100% säker..

Mia, mamma till Romeo 050602 & prinsessan i magen bf 070507
  • mamyleine

Ska googla och kolla

• Tranquility

Jag hittade den..
    På DC..

• minnapinna

Hehe, nostalgi! Visst går den "Om du vill ha mig, så får du va´med mig" ?

• mamyleine

Ja den

Vill höra den igen ^^

minnapinna skrev 2007-02-12 21:33:04 följande:
    Hehe, nostalgi! Visst går den "Om du vill ha mig, så får du va´med mig" ?
  • Alvi

Haha, så du menar inte "I Looove you, I looooove you, I looove you, not just fysicallyfysicallyally, I love you so!!"  eller hur fasen han nu sjöng...?????

• Semlan06
    Alvi skrev 2007-02-12 21:52:20 följande:
    Haha, så du menar inte "I Looove you, I looooove you, I looove you, not just fysicallyfysicallyally, I love you so!!"  eller hur fasen han nu sjöng...????? blogg----> www.sisu.blogg.se
    Haha, underbart! Eller "Sen du kom till mig på stranden, och du kysste mig på handen, har jag älskat bara dig, och ritat ditt namn i sanden. Yrla Virvla Virvelflicka..." Många goa låtar i den serien!!!
  • mamyleine

DEN hade jag helt glömt ^^,.
    De är ju också en klassiker.

Finns ebba och didrik på dvd? Man skulle haft den

Alvi skrev 2007-02-12 21:52:20 följande:
    Haha, så du menar inte "I Looove you, I looooove you, I looove you, not just fysicallyfysicallyally, I love you so!!"  eller hur fasen han nu sjöng...????? blogg----> www.sisu.blogg.se
    Han hade en egen kompad också va? (Yrla Yrla virvel flicka eller nått sånt?)
  • mamyleine

DE var så den gick

Semlan06 skrev 2007-02-12 21:55:04 följande:
    Haha, så du menar inte "I Looove you, I looooove you, I looove you, not just fysicallyfysicallyally, I love you so!!"  eller hur fasen han nu sjöng...????? blogg----> www.sisu.blogg.seHaha, underbart! Eller "Sen du kom till mig på stranden, och du kysste mig på handen, har jag älskat bara dig, och ritat ditt namn i sanden. Yrla Virvla Virvelflicka..." Många goa låtar i den serien!!!
  • mamyleine

Knuffar upp tråden

Svar på tråden Vem har gjort låten i Ebba & Didrik?