• Selin8375

Fullkornschips?

vad tror ni om dom nya chipsen från Estrella som kommit nu.Fullkornschips.Lite nyttigare iaf skriv gärna vad ni tycker om det

~♥♥~~♥♥~**ÄLSKA** det finns inga som ni~♥♥~~♥♥~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fullkornschips?
  • tina87

köpte dem förra helgen ...fy fan va goda dem va....för en gångs skull så slipper man dessutav allt det fettiga på fingrarna...liknande taccos=)

godaste "chipsen dem gjort enligt mig=P

• Runguska

Jag har smakat och tyckte att de hade konstig eftersmak. Å andra sidan brukar jag tänka som så att det är bättre att vara medveten om hur onyttigt något är och äta lite än att tänka att det är okej och därmed äta mycket - köpchips blir nog dessvärre aldrig nyttiga.

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • Selin8375
    tina87 skrev 2007-02-13 07:42:39 följande:
    köpte dem förra helgen ...fy fan va goda dem va....för en gångs skull så slipper man dessutav allt det fettiga på fingrarna...liknande taccos=)godaste "chipsen dem gjort enligt mig=P
    jahaaa jag trodde dom skulle smaka fullkornsbröd haha man kanske skulle smaka dom?!
    ~♥♥~~♥♥~**ÄLSKA** det finns inga som ni~♥♥~~♥♥~
  • camave

dom va verkligen jätte goda =) blev förvånad.........

Älskar min flisan
  • cissi977

Har inte smakat... Men kommer att göra...

• mysan22

Jag har ätit dom åå de e kanongoda, bättre kunde de inte komma på,Jag är nöjd pluss att man slipper allt fett som väller över på chipsen

• anjasmamma

Har inte smakat dem men blir lite fundersam på namnet. Trodde chips var gjorda av potatis och inte spannmmål... Fullkornspotatis?!?!

• biomedbonus

hur mycket kcal mindre är det i dem då?

• Nisses lada brinner

bmb: Tror det är 25% fett i dom mot vanliga 33.

Be the best or die like the rest
  • Danbala

Det är ju i grunden majschips, så de smakar som sådana nachochips fast med annan kryddning, tyckte jag. Helt okej, men inget "wow".

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
Svar på tråden Fullkornschips?