• therre

Finns denna parfym att köpa längre? (BILD)

Finns denna parfym att köpa någonstans längre? Är ett x antal år sedan jag använt den, men hoppas!

• Svar på tråden Finns denna parfym att köpa längre? (BILD)
  • Pikku Enkeli

Jag har samma parfym, men i en annan flaska. Eller det kanske inte är samma?!? Min finns iallafall på vissa Åhléns.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Pikku Enkeli

Exclamation är är doftens namn, inte tillverkarens på min.

• therre
    Pikku Enkeli skrev 2007-02-13 11:19:26 följande:
    Exclamation är är doftens namn, inte tillverkarens på min. [[Winners never quit. Quitters never win.]]
    aha, men då kanske det är samma?
  • orzia1

finns inte den på åhlens?

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • Pikku Enkeli
    orzia1 skrev 2007-02-13 11:20:03 följande:
    finns inte den på åhlens?
    Precis det jag skrev i första inägget..
  • therre
    orzia1 skrev 2007-02-13 11:20:03 följande:
    finns inte den på åhlens? När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
    är det samma flaska, eller åtminstone samma doft?
  • Pikku Enkeli

Kolla om det står nån tillverkare på din.

• orzia1

jag hade den parfymen du visar TS och jag tyckte jag såg den för typ nån månad sen,men kan ha fel...

ska kolla när ja åker förbi där i veckan

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • therre
    orzia1 skrev 2007-02-13 11:22:39 följande:
    jag hade den parfymen du visar TS och jag tyckte jag såg den för typ nån månad sen,men kan ha fel...ska kolla när ja åker förbi där i veckan När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
    gör det!
  • Millani

Dessa två luktar inte lika. Jag har bägge, men inte använt dom på flera år (kanske är dax att kasta domGenerad) Den med grön text köpte jag på Kicks. Men som sagt det är länge sedan.

Njut av livet, det går inte i repris.
  • Corra

Finns överallt tycker jag mig se. Personligen tycker jag att den luktar lite bakpulver numera. Vet inte om det är innehållet som ändrats eller mitt luktsinne. Ålskade doften förr.

• therre

Bakpulver? *s* Näää Jag vet inte heller om jag älskar doften nu på mig, men att lukta på var den då bra

Jag har inte använt den parfymen på... sju år *s*

• Madreh

Jag hade en förr jag med fast min var vit och svart..liten rund, luktade gott.

Åhlens hade den då iaf.

Vill ha den igen, luktade lagom mycket, milt, och jag är rätt känslig för dofter.

• therre
    Madreh skrev 2007-02-13 15:42:46 följande:
    Jag hade en förr jag med fast min var vit och svart..liten rund, luktade gott.Åhlens hade den då iaf.Vill ha den igen, luktade lagom mycket, milt, och jag är rätt känslig för dofter.
    ja, samma här. rf kan jag inte alls med.
Svar på tråden Finns denna parfym att köpa längre? (BILD)