Grav test hur starkt
Tjena. Testade just +. Inte så jätte starkt men jag är o andra sidan inte sen än. Tror ni att jag är gravid ändå? Eller måste det vara starkt?
Tjena. Testade just +. Inte så jätte starkt men jag är o andra sidan inte sen än. Tror ni att jag är gravid ändå? Eller måste det vara starkt?
Ett plus är ett plus är ett plus. GRATTIS!!
Du är gravid. Läs instruktionen ... Har för mig att det står att minsta lilla plus man ser betyder att man e gravid.
Grattis!!
:) har nog aldrig hört talas om ett test som visar fel :) grattis. om du är osäker är det bara boka tid hos barnmorskan det gjorde jag :)
Inte om du använder billiga stickor som tex från testlagret. Dom har visat så jag har trott att jag var gravid men då så inte har varit fallet. Men apoteketets ska man kunna lita på.
Är det såtror ni?? Det blev ju minus först sen efter 20 s så kom ett annat streck. Så det är ju ett svagt plus. Jag hade preg grav test..
Har du en bild i galleriet så kan vi titta? Preg ska ju stämma!
Hr fått falska svaga plus på preg, varje gång jag använt det och vet fler som varit med om samma sak. Köp ett CB.
istället för att köpa en massa tester kan man ringa till barnmorskan att man är osäker och vill komma in. då slipper du fundera om dina ögon ljög för dig :) det är lätt att tänka att man såg fel men om en branmorska säger det blir det direkt lättare att tro på det
jag köpte ett test från Coop och den stämde bra fast jag inte trodde alls på den jag trodde att testet var trasigt :)
Hmm ok. Jag har inte lagt ut och har inte möjlighet nu tyvärr men ska kanske köpa ett cb i morgon och testa igen. Menmåste kanske vänta tills på torsdag för då har jag ju morgonurin igen. Gud nu blev jag nervös..
Kollar bm det genom ett blodprov eller vad? I morgon bitti är det gratis prover här på mvc ska jag kanske gå dit då?
nej dom tar urinprov men du måste självklart göra som det känns för dig men aldrig fel att gå dit om man känner sig osäker på sitt resultat inte roligt att gå och vara osäker.
Hej igen!
Jag testade minus fyra dagar före mens, sen testade jag svagt, svagt plus två dagar före mens. Men strecket dök upp EFTER att testtiden gått ut så jag blev osäker och köpte ett Preg test. Bild finns i mitt galleri, men det är taget en timme efter. I början var det jätte, jätte svagt.