När efter kan man ta antabus
om man druckit igår och slutat vid 23, kan man då ta en antabus nu eller blir de någon reaktion???
om man druckit igår och slutat vid 23, kan man då ta en antabus nu eller blir de någon reaktion???
Är det du som blivit föreskriven antabus mot alkoholproblem? Vad har läkarna sagt?
nej det är min karl.. han har ätit förut men kommer inte ihåg.. han vill börja nu
dricker du inom snar framtid me de i kroppen blir du dåli som fan
ja han kan ta det nu, alkholen har gått ur kroppen
jo men då får man hålla si nykter sen eller försöka för man mår jävulusiskt om man dricker,som du nog redan vet...lycka te
okej då ska ja säga till han....ÄNTLIGEN, som ja ha väntat på denna dag.
Tack för svaren!
kram
Om han får antabus hos någon mottagning så brukar de få ta ett blåstest innan de tar antabus för att se så man inte har alkohol i kroppen..
Det är ju väldigt olika hur man blir påverkad av dem också!! Mitt x fick antabus inför en permision. Det enda som hände när han drack var att han blev jätteröd i ansiktet, och kände sig LITE varm. Men det gick bort efter några timmar. Han fortsatte dock att dricka hela tiden, och även efter effekten lagt sig.
Anonym (Olika)
Antabus går ju att "dricka igenom".. Men man brukar ju må väldigt dåligt till en början.
Ditt ex kanske fick en för låg dos?
anonym10:
ja, det måste han fått! för han var lika pigg och glad som vanligt! såg ju dock ut som en nykokt kräfta, eller någon som varit i solen aaaaldeles för länge!
Anonym (Olika)
Haha, jag antar att han tyckte det var värt det...![]()
Det tyckte han absolut!
ja har då hört värre som folk gått bigenom när de tagit antabus å sen druckit...
Pinuppis
Ja, att blir röd som en kräfta är antagligen den lindrigaste "biverkningen"..