• eilema

HJÄLP! Sonen har blockerat min bankdosa!

Vad gör jag nu? Han hade fått tag i min bankdosa till internetbanken och tydligen tryckt in fel kod för många gånger, så när jag startar den nu står det bara BLOCKERAD! på den. Kan jag gå in på banken och få en ny direkt eller vad gör man?!

Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
  • Svar på tråden HJÄLP! Sonen har blockerat min bankdosa!
  • Leeloo

Har du fsb? I så fall kan du ringa deras kundtjänst och få lite koder och annat tjafs för att låsa upp den. Min son gjorde likadant för några månader sen och det gick väldigt smidigt att låsa upp den.

****Qui tacet consentire videtur****
  • Crazy Baby

Hände mig för nån vecka sedan! Jag fick ringa banken och så skickade de mig en upplåsningskod! Vet ju inte vad du har för bank, men jag har SEB!

• HelHel

Gå in på banken så låser de upp den åt dej.. Min bror gjorde likadant för han trodde det var en miniräknare =)

• Dyppe

är det Swedbank så kan du gå in på banken och få den upplåst. Eller har du telefonbanken i swedbank, så kan du ringa den.Hoppas det löser sig:)

• eilema

Jag har FSB eller Swedbank som det heter nu. Vad skönt att det går fort att låsa upp den, tänkte om man fick vänta massa på att få en ny eller så. Tack för era svar!

Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
  • menu

jag rigde swedbanks kontor till personliga bankmannen, så fick jag koder att losa upp den å slapp åka till banken.

Svar på tråden HJÄLP! Sonen har blockerat min bankdosa!