Är man automatiskt oromantisk om man inte firar alla hjärtans dag?
Jag skriver in på på plats 1 med: Nej, det tycker jag inte..
Man kan väl vara romantisk vilken dag som helst...varför en namngiven/bestämd dag!
Nej tycker man kan visa sig romantisk andra da´r istället om man vill det
Håller med ovanstående
Kan tillägga att jag inte firar alla hjärtans dag men tycker inte att jag är det minsta oromantisk.
Alla hjärtans dag är bara för affärernas skull...om min man ska behöva en speciell dag för att ge mig nåt är jag hellre utan! vi bojkottar den båda två...
Romantik är tex att få rosor en helt vanlig onsdag istället för just idag, och enbart för att han älskar en!
Det tycker jag verkligen inte, det är ju bara en kommersiell dag. Det går att mysa och visa sin kärlek till sin partner precis lika bra under årets alla andra dagar också! Personligen föredrar jag en romantisk middag eller en blomma en helt vanligt tisdag (eller valfri veckodag) framför att få det på Alla Hjärtans Dag.
alla hjärtans dag: Ett bra och fiffigt sätt att kamma in stålar^^
Vi firar just inte....vi älskar varandra jämt.
Jag är överlag ganska oromantisk av mig, och det är ingen skillnad på alla hjärtans dag heller.
Tycker oxå att alla hjärtansdag känns som en dag enbart till för att höja försäljningen. Ser hellre att man visar varann kärlek dagligen och kankse överraskar med nått vilken dag somhelst... känns så uppenbart och påtvingad sånna här dagar..
så Nej firar inte och tycekr inte det e oromantiskt för det...
nej det är man inte!