• JKMNA

Svalövs kommun/Teckomatorp

Hallojs!

I mars ska vi flytta till lilla Teckomatorp. Har hört bra om byn men vet inte särskilt mycket om den. Vi har köpt världens finaste hus som passar oss perfekt och även fått dagisplats till vår son. Jätteglada!
    Någon som vet något mer om Teckomatorp och Svalövs Kommun som skulle kunna överösa oss med information? Allt möjligt är välkommet!

• Svar på tråden Svalövs kommun/Teckomatorp
  • JKMNA

Någon måste det väl finnas från Svalövs kommun?

• linda2007

Vi har precis flyttat till Kågeröd. Trivs jättebra. Vi har precis fått barn och jag tycker det verkar jättebra för barn att växa upp här. Öppna förskola, bra bvc och andra i min ålder ca 25 år som har barn. Känner ju ingen än men komme förhoppningsvis.

Har bara kört igenom Teckomatorp och vet inte om det är lika mysigt som Kågeröd men det är en bra kommun iallafall.

Hoppas ni kommer trivas.

Linda

• Zeelita

Det finns en jättebra mamma-barn verksamhet i försmalingshemmet i T-Torp. Jag bor i Landskrona, men vi var där i veckan & hälsade på

• Snutte83

Jag bor i Svalöv, är även uppväxt här. Flyttade tillbaks hit när man ville närmre familjen igen.

Teckomatorp är en bra by, har själv bott där ett litet tag. Klart att där händer saker där också, men det gör det ju nästan överallt!

Vilket dagis har han fått plats på??

Som det ser ut nu så ska Robin börja på Smedjan i slutet av mars, men det är bara tillfälligt tills vi får en plats i Svalöv.
    Hur gammal är din son?
    Robin blir 1år den 24.e feb.

Om ni vill träffas och fika så är det bara och höra av er! Känner inte så med barn, speciellt inte i min ålder. Gäller även linda2007

Välkommen till kommunen!

Jag lider inte av dåligt minne, Jag njuter av det!
Svar på tråden Svalövs kommun/Teckomatorp