• Silverkatten06

babysång i stockholm?

Nån som vet var man kan gå på babysång i Stockholm?
    Tider? Priser?

• Svar på tråden babysång i stockholm?
  • mahk

Bra fråga, det är jag oxå intresserad av att veta!

• Silverkatten06

Ja, det verkar jättekul och min lille kille älskar när jag sjunger för honom så han skulle säkert älska om en hel grupp sitter och sjunger

Jag hittar bara att det finns sångstunder på ÖF och det var vi på, men det var över på ca 5 minuter (!?!) så det var ju inte riktigt på riktigt om man säger så...

• tjubanna

Den babysången jag vet är den som svenska kyrkan håller i, hör efter med kyrkan där ni bor! I våran förort har kyrkan lek och sång (obs. vanliga bansånger, ej religiösa ) en gång i veckan för barn 0-4 år, kostar ingenting och fikaservering finns.

Just ´cause you ain´t paranoid, don´t mean they ain´t out to get you
  • Silverkatten06

mamsen76 - mailade dem just, men epost-adressen är inte giltig. Skumt! Får försöka ringa dem imorgon och se om telefonnumren är riktiga...

• mamsen76
    Silverkatten: Ja gör det! Jag gick två omgångar med dottern, började när hon var runt 5 månader och det var jätte kul.
  • Silverkatten06

mamsen76 - Kommer du ihåg ungefär vad det kostade? Och ungefär hur länge håller man på varje gång?

• mamsen76

Har för mig att det kostade runt 1000 kr för 10 eller 12 ggr. 1 timme varje gång om jag minns rätt.

• Smulan sthlm

Vissa biblioteket brukar ha sång/rytm.

• Silverkatten06

Meh! Nu funkar inte sidan, så jag kan inte få upp telefonnumret! Irriterande!!!

• HeddaBigBum

Jag bör några min söder om Stockholm och går på rytmik med min dotter en gång i veckan. Vi betalar 650kr/10ggr.

Your body is a temple; littering is stricly prohibited. (Jambaism #5)
  • Silverkatten06

HeddaBigBum - Söder om Sthlm funkar för mig! Var går ni nånstans? Är Babyrytmik samma sak som babysång, föresten?

• HeddaBigBum

ja... eller .... "sången" brukar vi säga, eller "musiken."
    Musik-fröken spelar gitarr, vi sitter i en ring och sjunger. Vi spelar på trummor. Vi byggde egna trummor förra terminen. Sen dansar och sjunger vi.
    Vi håller till i Handen-Jordbro-Västerhaninge-området.

Kontakta Åsa för frågor: info@lyrankonsulttjanst.se eller 070-280 3911

Your body is a temple; littering is stricly prohibited. (Jambaism #5)
  • Tusenskönan

Det finns Babyrytmik på Lilla Essingen. Jag tror det kostar 500 kr för en termin. Hålls av Öppna Förskolan/Svenska kyrkan.

Svar på tråden babysång i stockholm?