• Anonym (Puss)

Här kan vi hemliga beundare skriva alla hjärtans dags hälsningar anonymt

Det finns nog många hemliga beundare här som inte vill avslöja sina känslor för sin dröm man/kvinna. Här kan vi skriva alla hjärtans dags hälsningar anonymt.

Själv vill jag skicka massa röda rosor till Lars W jag är så otrolig kär i dig och hoppas du känner detsamma för mig men tyvärr är det många hinder för oss just nu men det kanske blir vi en dag. Du ska bara veta att jag tänker mycket på dig. Din beundarinna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-14 23:39:58:
    Nej

• Svar på tråden Här kan vi hemliga beundare skriva alla hjärtans dags hälsningar anonymt
  • Anonym
    Anonym (Puss) skrev 2007-02-14 23:36:39 följande:

Själv vill jag skicka massa röda rosor till Lars W jag är så otrolig kär i dig och hoppas du känner detsamma för mig men tyvärr är det många hinder för oss just nu men det kanske blir vi en dag. Du ska bara veta att jag tänker mycket på dig. Din beundarinna
     Inte från Lund väl?
  • Anonym (Puss)

Hoppsan klickade fel men nej jag är inte från Lund sorry!

• Anonym (<3)

Förlåt för att jag inte pratat med dig på länge. Jag vet att du längtar. Jag tänker på dig också. Klarar bara inte av kontakt just nu. Kanske för att det känns så sorgligt. Detta är sjunde året vi spenderar Alla Hjärtans Dag isär och jag vet att du lider. Inget är enkelt. 

• Anonym (Puss)

Det kom inget text ovan men du har tagit på fel person sorry!

• Anonym (Högstadie)

Ibland undrar jag, hade det kunnat bli vi?
    Svaret får vi aldrig veta Magnus.S.,
    men det är ofta jag undrar
    Iaf, en liten oskyldig kyss på din kind
    det är allt jag kan ge,
    och fortsätta längta efter det som aldrig blir

• Anonym (lycklig??)

Du är mitt allt.
    Jag vill vara mer än jag, jag vill vara din fru.

• Anonym (Satans fru)

Är en hemlig beundrare av Trinitario

• Anonym (tant G)

vem fan är Trinatario?
    sångerska?eller porrskådis var det nog...

• pippo75

Jag behöver inte vara anonym. Det är bara loosers som behöver anonymitet. Jag vill bara sända några uppmuntrande ord till mig själv:
    "Pippo du är bara den bästa som gått på denna jord. Jag älskar dig. Ingen är som du. Vacker, smart och trevlig "

• Greta05

pippo din tönt!Du har väl ingen anonymitet längre???
    MEN håller med dig att du är bra*tvångspussar dig*

• pippo75

Hmm undrar om jag känner "Greta Glappkäft"?

• siamusen

Anonym (hund)

sa här i bakfyllan skulle jag vilja skicka en alldeles särskilt klämgo kyss till:

Pippos Rôv...Hang in there...vi ska fa bort celluliterna ska du se...tillsammans är vi starka!

• Greta05

*önskar att du inte kände mig*

• biomedbonus

jo..jojo jag ser att tanken var fin tills träsktrollen kom in i tråden

jag ska bara säga "jonas din tölp hoppas du bittert ångrar att du dumpader mig för 11 år sen, för nu är jag jävligt mycket snyggare å upptagen

bMb
  • pippo75

...träsktroll?
    *tittar mig förvirrat omkring*

Jag vill rikta ett blygsamt men ack så innerligt TACK till Siamusen för att hon tänker på mig och mina vänner

biomedbonus: jag är också jävligt mycket snyggare nu!

• Greta05

Träsktroll?menar du mig?
    Passar på att skicka en hälsning till min fd stora kärlek:
    "Önskar dig allt det bästa trots att du var en riktig skit.
    Så jävla glad att jag slipper dig!!"

• hillson

Jag vill ge mig en stor kram för jag är så jävla bra och snygg.. Ni andra kan dra nått gammalt över er

walk for freedom.
Svar på tråden Här kan vi hemliga beundare skriva alla hjärtans dags hälsningar anonymt