• Peak

Billiga märkeskläder i närheten av Ullared?

Jag läste om en butik som har billiga märkeskläder och det låg i närheten av Ullared (inte lager 157) som säljer billiga märkeskläder, typ mexx och esprit, nån som vet?

• Svar på tråden Billiga märkeskläder i närheten av Ullared?
  • famgiger

Är det barnkläder du menar så finns det en vid Falkenbergs motorbana...om jag inte minns helt fel.

• nadja84

vet vad du menar men inte vad det heter

*Dylan 2006-03-25*
  • Hanna E

Jag vet mejeriet i Hyssna.. men det är kanske inte riktigt nära Ullared.. hmm vad kan det annars vara? Älvsereds shoppingcenter har haft mexx tror jag, men det är nog inte det du menar.. ska fundera vidare:p

• rasmus2006

jag tror du menar textilfabriken, du parkerar på samma parkering som gekåsparkeringen. Ligger inte långt därifrån. Brukar själv åka dit och handla, mycket bra affär!

• Lepa

Det finns en outlet som heter Lager 157 men är inte säker att det ligger i närheten av Ullared. Byn heter Gällstad iallafall o deras hemsida är:

www.lager157.com

• Peak

har fortfarande inte kommit på vad det heter och nu har jag varit i Ullared, och Lager 157 men det var inte det jag menade. Det ligger inte i Ullared utan utanför någonstans, undrar om inte famgiger har rätt! Hade för mig Falkenberg och något med "Lada" men kommer inte på...

• JennyMarie

www.skraddargarden.com/

Vet inte om det är detta du menar. Nöjer man sig med Exit/Name it så har älvsered ett stort utbud till bra priser (inget "outlet" dock...)

Svar på tråden Billiga märkeskläder i närheten av Ullared?