• Göteborg

Programledare kan inte sluta skratta åt kille med extremt pipig röst

Herregud, jag KAN verkligen inte se denna utan att skratta

Vad tycker ni?

">

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Svar på tråden Programledare kan inte sluta skratta åt kille med extremt pipig röst
  • Hallelolon

har sett den förr men den är alltid lika sjukt rolig jag grinar när jag ser den=))

• JCA

Usch, jag tycker det är lite elakt faktiskt. Killen har säkert blivit inbjuden dit, varför ska han behöva ta det, att bli utskrattad???

• LeWi

*skrattar så jag gråter*
    Tänk va fruktansvärt! Här sitter han i liveTV och ska hålla en väldigt seriös intevju med människor som skadats i vården (killen med den pipiga rösten har ju blivit kastrerad av misstag) Å så blir han så överraskad av snubbens röst att han inte kan hålla sig för skratt...

Tragikomiskt att se hans TVkarriär försvinna ner i avloppet liksom :-P

• BROCCOLLI

Åh herregud, helt sjukt kul Fast man vet att man egentlligen inte borde skratta!

• sanndris

Jag tyckte så klart synd om honom men jag kan ändå inte låta lbi att skratta..

• maddson

Jag skrattar så jag kiknar! Det var ett tag sen,tack!

• fillis

*skrattar*
    Oj ....så jobbigt!!!

• BROCCOLLI

Apropå youtube, pratade med min brorsa nyss på telefon och då pratade han om en snygg tjej som badar, och som råkar bajsa ner sig i vattnet (på youtube alltså)  Vet nån vilken jag menar? Jag ska iaf kolla nu om jag hittar den, låter ju skitkul, haha

• BROCCOLLI

Haha, hittade den där äckliga filmen nu med tjejen som bajsar i vatnnet
    ">

Pinsamt värre...

• Isa med Flisan

Vill se mer Någon som har fler länkar?

Svar på tråden Programledare kan inte sluta skratta åt kille med extremt pipig röst