• Anonym

Jag fick inget på Alla hjärtans dag, så besviken

Detta kanske låter som ett larvigt problem men jag fick inget av min pojkvän i går. Blev så besviken. Förra året fick jag ett gulligt kort och i går bara ett sms.

Han gav mig senare massage för han hade dåligt samvete- Han fick present av mig, kort och choklad.

Ville så gärna ha en ros eller ngt, han var hemma hela dagen o hade tid. Han visste även hur gärna jag ville ha ngt.

Hans dåliga förklaring var att han trodde det var en annan dag... ehh... ok...

Får inte presenter annan dag heller så detta kunde ju varit en perfekt dag, men icke

• Svar på tråden Jag fick inget på Alla hjärtans dag, så besviken
  • Anonym

inget att vara besviken för , det är ju ändå bara ett datum . Man kan uppvakta varandra närsom igentligen . inte så noga

• Anonym

Jag vet, men just denn dag är så viktig för mig. Älskar allt som har med uppvaktning, kärlek och hjärtan att göra :) Blev så avis på alla som igår fick en ros eller vad som helst.

• Smultron ett

Jag fick inget heller

• Gaztongirl

Massage låter inte helt fel tycker jag. Det skulle jag blivit glad om jag fått. Tycker det är lite hysteri över att man ska visa vid ett visst datum att man älskar varandra. Bättre och överraska en tråkig tisdag istället

• Jeja

Jag fick inte heller nåt :( Men han fick både kort o en flaska Rom som han älskar

• Mickis74

Fast jag tycker man även ska respektera åt andra hållet....den dagen är inte viktig för alla andra, bara för att man själv tycker det.

Men visst kan jag förstå att man blir besviken om man förväntat sig nåt..

• Supermamsen

Jag skulle ochså bli besviken som FAN.

Men jag fick iallfall en jättefin blomma med ett glitterhjärta
    så jag känner mig sååååååå lycklig

• aragon

Jag fick inte heller nåt.....inte ens ett SMS......

Tycker själv att det är väldigt överdrivet det där med alla hjärtans dag....man kan ju ge en spontan blomma istället MEN visst hade jag blivit glad över en bukett tulpaner Oskyldig

Börjar mitt nya jobb 1/3
  • Anonym

Besvikelsen kanske mest beror på all den uppmärsamhet dagen får i media, man får lätt för sig att "alla" blir uppvaktade men handen på hjärtat i min bekantskapskrets är det väldigt få som blir uppvaktade eller uppvaktar på alla hjärtans dag.

Personligen bryr jag mig inte ett dyft, jag skulle snarare bli lite irriterad om gubben kom hem med blommor, choklad eller present just den dagen - känns inte så spontant.

Men du, är det viktigt för dig att bli uppvaktad så låt din pojkvän få veta det, vare sig män eller kvinnor är tankeläsare och kan gissa sig till vad som förväntas av dom

• Solskensglimt

Min kille visste inte ens vad det var för nåt... Hihihi.. kan inte låta bli att tycka att han är rätt charmig när det gäller sånt där.. -helt bortkommen!

Svar på tråden Jag fick inget på Alla hjärtans dag, så besviken