• Piotr

    HV vinner slutspelet!

    Ville bara tala om det och att jag blir far 23 år gammal i juli eller i slutet av juni!

  • Svar på tråden HV vinner slutspelet!
  • Magnus Anderson

    Får gratulera till att du ska bli pappa.

    Men vad gör att Hv vinner?? Själv skulle jag tro att Färjestad vinner eller tar silver iaf.

  • Tokstollen

    Man får ta och gratulera till att du ska bli pappa.
    Men HV kommer aldrig att vinna.

  • oOCarpediemOo

    Färjestad vinner Hv tar möjligen silver men jag tror att dif tar silvret iaf sorry

  • heckles

    Att DIF tar silver, det blir lite svårt..

    Tror oxå på FBK i år, de blir nog svårstoppade.. Mitt lag, Brynäs, har haft en tung avslutning på grundspelet och kan få svårt med HV71 - Men vem vet, undrens tid är inte förbi..

  • Riddler

    Grattis till trådstartaren och jag tror också att HV vinner...över färjestad i finalen !!

  • Jeffa

    Grattis, Piotr! Lycka till!
    HV är alltid intressanta i slutspelet. Ofta bra. men de kommer inte att vinna i år. Lulå går in som en dark horse och tar hem alltihopa. Värmer upp lit emjukt med Linköpoing i kvarten, som de har bra facit mot tidigare i år! Kommer att bli kul med ett guld till Norrbotten igen!
    Annars är det faktiskt på tiden att MoDo får ta ett guld snart. Fast det blir Luleå!

  • Jeffa

    Tråkigast blir det i alla fall för den stackaren som håller på DIF...

  • D4N13L

    Jeffa, Luleå värmde upp igår mot Linköping?

    HV tog sin första och sista förlust i slutspelet -07 igår, på en spark! blä

  • ekano

    Tänk att Modo leder mot HV!!!  Tänk om Modo vinner... då blir jag sååååå glad!!!

  • Antons Pappa 07

    Hv tar hem guldet i år.... Grattis till guldet Grabbar...

Svar på tråden HV vinner slutspelet!