Gravidmassage i Örebro???
Jag läste någon gång om att det finns något ställe i Örebro med gravidmassage, någon som har koll på vart detta ställe finns eller heter och om gravidmassage är bra?? Någon som testat?
Jag läste någon gång om att det finns något ställe i Örebro med gravidmassage, någon som har koll på vart detta ställe finns eller heter och om gravidmassage är bra?? Någon som testat?
Det beror ju på vad du vill ha? Men lilla slottshälsan har någon slags behandling som innebär oljor och lös (skön, inte mjukgörande) massage. Helt underbart!
"New life
Underbart avstressande och stärkande behandling för den gravida kvinnan. Lindrar besvär som torr hud och trötta svullna ben, samtidigt som bristningar behandlas."
Det var i princip det skönaste jag har varit med om!
Ska nog undersöka det för jagkänner för att göra någon behandling just nu!! Tack för tipset!
Här har dom också gravidmassage, det hetter bara hennes.jag har inte varit där själv men har tänkt boka.Här är adressen till hemsidan www.barahennes.com
Bokat tid nu för gravidmassage och det ska bli sååå mysigt, ser fram emot det!!
å va skönt, vart blev det då? skriv gärna och berätta hur det var är jätte nyfiken