• Namnam

Bra baby butiker i Stockholm.

April börjar närma sig och jag ligger i stargropparna att bege mig ut och hanla vad som handlas skall
    Nu behöver jag tips på bra baby butiker, gärna med stort sortiment och bra priser i stockholms området.
    Har bara besökt babyland i kungens kurva

• Svar på tråden Bra baby butiker i Stockholm.
  • honeybee78

Det verkar som ingen vill ge oss nlite shoppingtips...

Jag har handlat litet på nätet av mammarazzi och de ska ha en butik i haninge centrum. Jag tror att babyproffsen har en butik i Nacka. Näe, kommer inte på några flera faktiskt..

• Labolinas mamma

joo jag kan ge några tips (har ej vart där ännu, men ska dit och shopa nu till veckan)
    Simpelworld-karlavägen 67
    Lucca-Jakobsbergsgatan 11
    och någon butik som heter zara
    de har mina vänner tipsat om

• nasselina

Jodå, jag kan ge tips! men så "bra" priser vette katten. Snygga grejer har dem i alla fall!
    ? Bonti (odenplan) www.bonti.se
    ? Simple World (karlavägen/östermalm) www.simpleworld.se
    ? Sprall (NK) www.sprall.se

Det är väl dem butiker som har lite annorlunda saker att shoppa.
    Sen finns ju givetvis flera Babyland i Stockholm. Bland annat i Barkarby, vid outlet, finns ett stort som jag tycker har det mesta!

Lycka till med shoppingen!

• Bexi

Vid t-bana Stadion uppgång Karlavägen finns flera butiker: Simpleworld, MamaMia, Barnbutiken... Vid Odenplan finns Bonti, Haven och Babyland. I området mellan Medis och Skanstull finns också några olika. På Flemminggatan vid Fridhemsplan finns Babyproffsen. Och glöm inte bort Åhléns i city! I alla fall när det gäller babykläder...

Rekommenderar inte Babyland i Barkaby. När jag var där och tittade häromveckan tyckte jag att det mesta var dyrare där än inne i stan! Konstigt nog! Men bryr man sig inte om priset så är det ju enkelt att kunna handla allt på samma ställe. Men ska du till Barkaby så glöm inte bort IKEA! Där har du ju en hel del!

• LillCaxx

I Veddesta (nästan vid barkarby) så finns det en babyproffsen. Har inte tänkt på hur dom ligger till prismässigt.. men dom e enormt serviceinriktade.. vi var där å provade några babybjörn för ett tag sen... trevligare personal har jag inte mött nån annanstans... Barnens hus i UpplandsVäsby har i sin tur jättefin å stor välsorterad butik, men det e inget vidare bemötande man fått där, så det har vi ändå gett upp

• Längtans Blå Blomma

Babyproffsen finns också på Hornsgatan, ungefär vid Zinkensdamm. Större butik än den vid Fridhemsplan.

• Smulan sthlm

Barnens hus finns i Nacka men tycker den är så där faktiskt. Om du är runt Karlavägen och strosar så har du Kiddies på Kommendörsgatan/Nybrogatan som du inte får missa om du vill shoppa ur-söta barnkläder.

• BiiBii

Barnbutiken finns både på götgatan och karlavägen (tror att den på karlav. är större) Bra tips är att ta t-banan till stadion, där finns: simple world, barnbutiken, mama mia shop, sprall (kanske finns fler...)

Svar på tråden Bra baby butiker i Stockholm.