• Anonym (tjej31)

Någon erfarenhet av trekant?

Hej. Har alltid tyckt att tjejkroppar är mer sexiga en manskroppar och har alltid velat pröva på tjejsex. Är jätte nyfiken på att ha en trekant med min kille och en tjej till. Har en vännina som brukar med sin man ha en tjej till och hon säger att det är en jättekick i deras sexliv. Undrar om det finns fler som har erfarenhet att dela med sig, bra som dålig.

Nyfiken tjej

• Svar på tråden Någon erfarenhet av trekant?
  • Anonym (Nyfiken)

Tyvärr har jag aldlrig testat men skulle gärna ha med en tredje part någon gång - fast jag skulle föredra ytterligare en man - förmodligen till min käre makes stora förtret

Han skulle ALDRIG ställa upp på att ha en kille till i sängen och jag vill inte se min man ha sex med en annan tjej - så det förblir nog bara en fantasi hos mig och det känns helt OK

• Anonym

Hej!
    Har inte heller ngn riktig erfarenhet av trekanter men jag har haft sex brevid ett annat par.
    Det var en kick, men detta var längesedan och inte med min nuvarande kille.
    Min nuvarande kille vill inte alls, varken en till tjej el kille.

Tycker det är trist att han inte vill....

• Anonym

vi träffades genom en 3kant med en vän till oss båda. nu skulle jag dock aldrig tolerera att han ens rör vid en annan tjej! vi har 2 barn i har varit tillsammans i 6 år, gifta sen -06. ska tillägga att dessa expriment endast inträffat innan vi blev tillsammans, jag är väldigt svartsjuk av mig. o han med.

ja själva trekanten blev inte fullbordad för den andra tjejen va lite överförfriskad så hon gick efter förspelet o tur va det för oj va nice sex vi hade efter hon gick! det va en stor del varför vi blev tillsammans sen wow vilken älskare säger jag bara! sen har jag ju även haft sex med bara andra tjej också o kvinnokroppen är ju mjukare än en manskropp o mer sensuell. däremot va det inte kul med oralsex tycker jag, det får bara en kille(min man) göra på mig. men att hångla o smeka en tjej va mysigt. jag skriver var för den tiden är förbi, jag håller mig till min man sen vi blev tillsammans o blev seriösa i relationen.

• Anonym

Hej..
    Har inte egen erfarenhet av det, men en vän till mig var den tredje partnern och det har nu slutat me att killen i förhållandet blev kär i min vän och lämna flickvännen för henne, och nu bor dem i hop och tjejen e förkrossad så, så kan det gå så TÄNK igenom ditt beslut..

• Anonym (tjej31)

Låter jätte häftigt på alla sätt och skulle verkligen vilja pröva med en extra tjej till mig och min kille. Ni har haft tur som har fått pröva

• Anonym (Sol)

Skrev tidigare i denna tråd, anonym

Som jag skrev tidigare, min kille vill inte.
    Såååååååååå tråkigt.
    Skulle gärna göra det igen

• Anonym (gjort det)

jag och min kille har provat och det förstörde nästan vårt förhållande.... visst det var kul att prata om och fantisera men när det väl hände var det abslout inget för oss och vi har mått mycket dåligt över det hela.... man ska nog tänka en xtra gång innan man gör det... så man e säker

• Anonym (sexlover)

när jag var singel så hade jag  3kanrt med 2 killar. de var kompisar och jag tände bara på den ena. den andra lixom bara kom in och var med efter ett tag...det började med att han fotade oss och sen hoppade han isäng oxå.

jag ångrar inte det jag gjorde för inget man gör bör ångras! men hade jag fått en ny chans så hade jag inte gjort det!

dessutom är detta 2kompisar till min nuvarande älskade sambo!!  hmm...ja vi var inte sambos då. vi kände inte ens varandra då...och nu 2år senare har vi 2barn!! tänk vad livet kan förändras på kort tid!!!

• Anonym

Jag och min kille har provat hans största dröm=) Tjejen vad svin snygg och sexig de tyckte vi båda. Men de avr svin roligt hade en toppennatt och vi pratade om de efteråt..=) Var bara en sak som de gjorde vårat förhållande och de var att de gav oss en kick och min kille blev så stolt över att ha mig som sin flickvän.

• Anonym (tjej31)

hmm...har pratat med fler nu eftersom jag har fått massor med svar. verkar som min fanatsi delas av många. Famförallt tjejer verkar tända på tjejer. Har nu bestämt mig, måste pröva

Svar på tråden Någon erfarenhet av trekant?