Hårstrån på brösten
Är det någon mer än jag här inne som har hårstrån på brösten? Jag har ett par mycket mörka, som jag alltid rycker bort med pincett. Är detta ovanligt?
Är det någon mer än jag här inne som har hårstrån på brösten? Jag har ett par mycket mörka, som jag alltid rycker bort med pincett. Är detta ovanligt?
Jag har också några hårstrån på brösten, men de sägs vara hormonella förändringar.
Kanske är sant... vet ej...
Jag brukar oxå få...
rycker med pincett. Inget ovanligt alls, jag vet många som brukar få det.
ännu en...känns som att det bara är att acceptera att man måste rycka bort de där irrierande stråna med jämna mellanrum..
Ok,skönt att det finns fler iallafall.
jag har också några små hårstrån vid vårtgårdarna! skämms massa över det o skulle dö om min pojkvän fick se det! rycker bort det med pincett så fort det växer ut!
vill berätta om problemet för honom, han vet ALLT annat om mig, men inte detta!
hur har ni andra gjort?
Min sambo vet om dom,och har sett dem om jag glömt rycka någon gång.
Det är väl inget konstigt med det? Så har nog väldigt många.
Normalt med hårstrån runt vårtgården ja. Som andra har skrivit så nappar jag bort dom. Har i bland varit lite rädd att min man ska få ett hårstrå i munnen när han "smakar", för det händer att man inte haft tid att ta bort dom, men han har aldrig märkt nåt.
hur berättade ni att ni har hår där då? vill så gärna att han ska veta, så jag slipper "fiffla" med det..men vågar inte!
Är det något att berätta? Om han råkar se när du ska rycka ur ett hårstrå och frågar vad du gör, så är det väl bara att svara att du har ett hårstrå där som du tycker är irriterande?
listo -- känns som att det är någon han borde veta.. eftersom jag mår dåligt av det! o jag skäms ju över det..
Ja men då är det väl bara att berätta?
Om du inte känner att du kan säga det rakt ut när som helst, så se till att han ser när du ska plocka de små rackarna. Frågar han inte så kan du ju alltid muttra lite och säga något om irriterande hårstrån.
Men varför skäms du över det? Du får ursäkta om jag låter hård eller oförstående, men jag tycker bara inte att det är någon "grej", det är ju bara hårstrån liksom?
Jag brukar få ett jättelångt och supertunt hårstrå som växer rätt ut från ryggen. Det ser helt komiskt ut, och min man brukar rycka ut det och så garvar vi lite åt att det kan växa hår på konstiga ställen. Det behöver väl egentligen inte vara mer komplicerat än så?
listo - jag har inga problem med hårstrån på andra ställen! hittar jag tex ett jättlångt hårstrå på benet så visar jag glatt upp det o skrattar! men det på brösten känns bara pinsamt!..men får se, kanske berättar imrogon då!..
Anonym:
Det är inte så farligt me lite hårstån på tuttsen, de är ju bara att plocka dom och sen är de inge mer me de.
Säg till din man att du ochså har hår på bröstet... gör de till en rolig grej.
Lycka till