Vem är störst?
Ja vem är störst av Stenmark och Anja?
Personligen tycker jag att ingermar Stenmark är störst, fast det kan vara för han har en mycket trevligare personlighet...
Låt hör vad ni tycker... =)
Ja vem är störst av Stenmark och Anja?
Personligen tycker jag att ingermar Stenmark är störst, fast det kan vara för han har en mycket trevligare personlighet...
Låt hör vad ni tycker... =)
Stenis är ju störst.. han har ju vunnit så mycket WC tävlingar. Anja må vara störst på mästerskap men hon är ju långt ifrån Stenis i sammantagna segrar!!
Stenis, för att man kanske har så många gamla minnen från att man gick i skolan. Absolut allt stannade ju när Stenis skulle ut i backen, Alla i min skola fick ledigt för att kolla hans "lopp" tror inte att de e så idag på skolorna när Anja ska åka
Jo tack, Stenmark var ju en enorm storhet på sin tid... Glömmer nog aldrig alla dessa tillfällen då hela skolan samlades i aulan för att titta på hans åk! Tyvärr finns nog inget längre som stoppar upp samhället så mycket...
Ge Anja Stenmarks utrustning och vice versa och se vem som behärskar det bäst + kolla hur bra Anja är när hon är drygt 50 bast!!!
No Contest.
Stenmark rules!
stenmark utan tvekan. anja kommer aldig komma upp i över 80 segrar i karriären.
Dock är ju Anja mer allround än stenis.
Stenis utan tvekan. Han skapade ju sin stil och sin utrustning själv. Anja överlever inte utan en serviceman som gör iordning hennes utrustning.
Dock väldigt roligt att ha Anja att hålla tummarna för.
Hårdare konkurrens idag. Och är det inte mästerskap som är svårast att vinna? Och som gäller mest?
Jag blir nog tvungen att ge min röst till Anja
Stenmark så klart! Han äger!
Stenmark vinner med hästlängder, han har och förblir störst i backen.
Stenmark såklart Anja kommer aldrig komma upp i han klass så är det bara
Anja är mer allsidig men Stenmark var bättre. De fick ju lägga till flera discipliner (som Super-G) bara för att han var så överlägsen.
Kul att båda är/var så bra dock!
Stenmark vinner lätt, visst har Anja fler meriter. Men hon bör lära sig lite saker om ödmjukhet. På min lista är hon inte ens tvåa, det är Pillan, Anja kommer möjligen på tredje plats.