• öppnalandskap

Var rekommenderar ni att vi hyr stuga i en vecka på Västkusten med två små barn?

Var rekommenderar ni att vi hyr stuga i en vecka på Västkusten med två små barn i sommar? Äldsta är sju och minsta närmare två. Har knappt varit på västkusten så behöver lite hjälp att hitta en bra camping (?) med stugor.

• Svar på tråden Var rekommenderar ni att vi hyr stuga i en vecka på Västkusten med två små barn?
  • innana

Tylösand har fina strandcampingar. Annars är Bohuslänska skärgården alltid vacker.

• almuna

Östra stranden i Halmstad har många stugområden precid vid stranden. mkt barnvänlig långgrund strand och Halmstad är jättemysigt på sommaren.

• Zasse

Tycer Strömstad är helt fantastiskt på sommaren. Där finns en superfin camping som heter Daftö Feriecenter. Tror att deras hemsida är www.daftoferiecenter.se. Där finns alla möjliga roliga aktiviteter för barnen. Tex pool och ett stort sjörövarland.

• Legolina

Falkenberg har stugor nära havet - jättefint!

• öppnalandskap

Tack för alla tips! Då skall vi kolla in dessa!
    Någon som vet när det skall bli fint väder i sommar, hi, hi?

• Vitsippa

Halland!!!! Bara långgrunda härliga sandstränder utefter nästan hela kusten.

• Vera 74

Kom till oss i Varberg! Cool

Jag är så lycklig över min Ismone!
  • LevaLivetNu

När det nämns västkusten, går mina tankar automatiskt till den Bohuslänska kusten. VACKERT, mysigt, riktigt trevligt är det att ta sig ut i de små mindre orterna på"kusten" Lysekil, Kungshamn, Smögen, Grebbestad, Fjällbacka, Strömstad u name it.

• eeee

du ska självklat åka till Öckerö/Hönö

• Sanda

Titta in Havssten camping, så kan ni komma och hälsa på mig hehe. Den ligger mellan Uddevalla och Orust. Populärt ställe!

• hallon2

Strömstad! Det finns en camping precis utanför... med pool och stort lekskepp och gocartbana för barn på området.
    Vill ni hyra finns "Capri" - ultimata stranden för barnfamiljer :)
    Strömstad är nära: strandliv, svampskog, lågprishandel vid Norgegränsen, kalasliv, centrum... Underbart perfekt!

• Ville04

Jag instämmer med LevaLivetNu, hunnebostrand, smögen, lysekil och de andra små orterna är helt underbara. Finns en bra camping www.ramsvik.nu Lycka till!

• marica83

Vi var i mellbystrand när jag var liten. där är helt underbart där. där finns stugor att hyra och en camping. Härlig strand med sanddynor:)
    hittade en länk
    www.mellbystrandsuthyrning.se/

• öppnalandskap

Tack till er alla! Vad gulliga ni är som har kommit med förslag! Nu så skall jag och maken försöka lista ut när vi skall ha semester och vart vi skall åka!

Kram!

Svar på tråden Var rekommenderar ni att vi hyr stuga i en vecka på Västkusten med två små barn?